Wat vinden jullie van de naam Victor? Mijn man vindt m helemaal geweldig, maar ik ben nog niet echt overtuigd...
Nee ik vind het geen leuke naam. Ken alleen ouderen die Victor heten, misschien dat het daar door komt ??
Ik vind het ook een leuke naam! In de lijn van Oscar, Simon, Boris. Ik heb de indruk dat dit soort namen juist terug komen en dus weer hip/modern zijn!
Ik zie een stoer ventje voor me. Ik vind het leuk en niet oubollig. Ook een stuk frisser dan de geknutselde of geijkte namen die ik hier wel eens langs zie komen. Hier kan een kind zonder schaamte 100 mee worden. Hij kan advocaat worden, maar ook groenteboer. Oftewel, hij kan er alle kanten mee uit.
Stoer en toch klassiek, mooi dus. Ik heb zelf ook de indruk dat dit soort namen bezig zijn met een comeback.
absoluut niet mijn smaak. maar iedereen heeft gelukkig hun eigen namen wat ze wel en niet mooi vinden ik vind het altijd een beetje een naam wat je lach spiegen triggerd een klein babytje lief en klein in de kinderwagen en dan hoe heet de baby? VICTOR nee sorry