Jay, Jayden, Jaylano, Jazzley, Jason, Joycelyn, Jaylin. Dat hoor je hier heel veel momenteel. Hou er totaal niet van. En het zijn vaak ook van die zelfbedachte creaties.
finn, Julian, evie, linn, lisa vooral Finn. En al die ouders denken en zeggen dat ze n Super hippe originele naam hebben bedacht,maar ik hoor m op elke straathoek momenteel. Zou zelf nooit n naam willen die in de top zoveel staat,kijk bij namen ook altijd hoe vaak ze voorkomen.
Mijn jongste heet ook zo en bij de oudste in de klas zit er maar 1 hier hoor je toch wat klassiekere namen die weer hel hip zijn. Abel Koen Max Sophie Toby Monica maar ook Justin Dex Jelle
bij ons is het ook een combinatie van die allemaal die je hoort. MAAR MAAR ik ben heel blij dat onze naam voor ons beebje hier niet bij staat! ik wist dat die niet zo vaak voor kwam, want ik heb dit ook op de site van kind en gezin bekeken, en daar kun je zien hoe vaak een naam voorkomt. Het is een mooie naam, die je wel meer hoort in Amerika maar niet hier, maar niet de meer typische Amerikaanse naam, waarmee ik bedoel: jayden, brandon, kylie of jaycee ofzo
Hier weinig namen die veel voorkomen op school of kdv. ( dorp ) Wel op kleine basisschool 4 x Esmee & 2x Sam, verder niemand dezelfde naam.