Hallo, Ik ben nu 35 weken zwanger en ik begin ineens heel erg te twijfelen over de naam voor onze zoon. Ik wil het dit keer niet aan iedereen in mn omgeving verklappen maar daardoor heb ik dus ook geen input van anderen. Ik weet dat we het helemaal zelf moeten weten maar toch... blijkbaar trek ik me toch meer aan wat anderen zeggen dan ik dacht... Dus de vraag wat vinden jullie van de naam Mason? Ik vind zelf mees heel erg leuk maar wil ons kind zelf de keuze geven voor Mason of verkort Mase (Mees) Oja mn dochter van 6 heet Yara we kiezen ook voor een tweede naam en denken aan de vlg: Mason Marley Mason Jay Mason Kyan Kunnen jullie me jullie mening geven? Alvast bedankt!
Ik vind Mason een leuke naam (veel leuker dan Mees, dus ik denk dat hij blij zal zijn als hij de keuze krijgt ). De combi's met tweede naam zijn allemaal niet echt mijn smaak. Marley vind ik een leuke naam, maar dat wordt zo MaMa. Jay vind ik eigenlijk te kort in combinatie met Mason, en Kyan vind ik geen leuke naam.
Ik moet heel erg aan die serie Santa Barbara denken, daar zat ook een Mason in... Het is niet echt mijn naam
Ik vind Mason Marley wel een leuke naam. Marli staat hier als meisjesnaam bovenaan maar ik vind het voor een jongens ook wel stoer.
Mason, dan moet ik wel erg aan Dan Brown en vrijmetselaars denken hoor. Mees vind ik leuker. Jay, Kyan en Marley vind ik geen namen, hooguit voor een parkiet of zo.
hmmmm ik ben in iedergeval al meer overtuigd van Mason, en tja 2e naam blijft moeilijk .... heb wel gelachen om sommige reacties (parkiet) dus iedereen bedankt voor de input , heb er echt wat aan gehad.