ik ben nog maar net zwanger. maar we willen deze zwangerschap niet weten.wat het word. dat word dus twee namen verzinnen bij m.a.d.elief. jullie ideeen? onze voorkeur gaat niet uit bloemen namen.
Cato Sofie Sterre Daphne Maxime Charlotte Julia Neeltje Eva Julius Merlijn Melle Pepijn Felix Simon Zomaar even wat namen die denk ik in dezelfde stijl zijn Toevoeging: Josephine
Als ik deze keer een meisje zou hebben gekregen, dan zou ze ook Madelief hebben geheten. (althans, de kans was bijzonder groot. De knoop was in principe al doorgehakt). We weten nu dat we een jongetje krijgen. Ik vind overigens Thijmen heel erg leuk! (wel een kruiden-achtige naam; ik weet niet of je dat te "bloem"-achtig vindt ) Ik vind verder er Tobias, Daan en Jonas mooi bij staan. Misschien ook Mees. Voor wat betreft de meisjesnamen: Amber (zo heet mijn 2e dochter ), Sterre, Roos (maar da's een bloem), Rosa en Elin vind ik er mooi bij. (mijn oudste dochter heeft overigens Famke) Heel veel plezier bij het uitzoeken en ik lees hier even mee bij de voorstellen voor een jongensnaam. Maarreh.... je hebt me bij Thijmen wel op een idee gebracht
haha grappig marla. Dat vind ik ook met thijmen, ik moest ook meteen aan tijm denken. Amber word hem niet, ik heb 3 maanden terug contact verbroken zij heette amber. jou dochter heeft ook een orignelenaam
Tijmen vind ik er wel leuk bij. Levi niet zo. Verder: Arnoud Boudewijn Bram, Broos Casper / Kasper Christopher Daan Erik / Eric Ewoud / Ewout Faas, Maas Felix Floris, Florian Gijs Jelle Jeroen Jibbe, Jip Jochem Joep Jonas, Jonathan Joos, Joost Joris, Boris Jos Julius Jurgen Jurriaan, Jurrian Kobe, Tobe Laurens Lodewijk, Lode Luuk Maarten, Marten Marnix Matthias, Matthijs Mees, Moos Melle Merijn, Merlijn Michiel, Machiel Niels Noud / Naud Olivier Pepijn Quinten, Quintus Quirijn Reinier, Reinout Rembrandt Roel, Roelof, Roeland Rogier Ruben Rutger Sander Sebastiaan Siem, Simon Sjors Staas, Stian Teun, Toon Thom / Tom, Tim Tobias Tuur Victor / Viktor Willem Wouter Zef Voor een meisje vind ik Jasmijn fantastisch. Verder: Anne Annika Anouk Bente Brechtje Carline / Karline, Carlize Carolien Cato / Kato, Caro / Karo Elianne Eva Evelien, Eveline, Evalina Feline Flore, Fleur, Floor(tje) Florine, Floranne, Florieke Hannah / Hanna, Hanne Ilse Jade Janneke Jetta, Jette Jozefien, Fien(e) Karlijn / Carlijn Lieke Linde Liselot, Liselotte Maartje Merel Mieke, Meike Noor(tje), Nora, Nore, Nori Pip Quirine, Quirien Rosa, Roos Sanne Silke Sofie Sterre Veerle, Vere, Vera, Veer, Vero Willemijn Zoë
Isolde Annabel Celeste Annelotte Juliët Rosalin Salomé Sebastian Florian Camiel Justus Tristan Jonathan Quinten