meisjesnamen: Aster, Anthe, Benthe, Corine, Eden, Féline, Gaelle, Giese, Gwen, Hasse, Imme, Ise, Jillian, Line, Liv, Lola, Mare, Melle, Mente, Ninthe, Phebe jongensnamen: Adrien, Basten, Chiel, Damiën, Dariën, Finn, Freek, Gregg, Iain, Ises, Jensen, Jorden, Julian, Karsten, Lauben, Linus, Nino, Nio, Otto, Owen, Quinn, Sid, Tias, Thorben, Tibe, Timber, Todd, Torre, Wan, Warren De vet-gedrukte namen vind ik wel leuk en de rest echt verschrikkelijk lelijk! Ik snap niet wat sommige mensen bezielt..
De roze gedrukte namen vind ik leuke namen. De paars gedrukte namen vind ik wel ok, maar niet zo leuk als de roze. De rood gedrukte namen vind ik eigenlijk helemaal niet apart en hoor je best vaak. De overige namen vind ik allemaal niks. Als je onderstaande link aanklikt kan je weer 2 links (alle jongensnamen uit 2009 en alle meisjesnamen uit 2009) aanklikken waar je kan zien welke naam hoeveel keer gegeven is in 2009. Misschien ook wel leuk voor je opdracht om daar eens te kijken. SVB - Kinderbijslag - Kindernamen uit 2009
meisjesnamen: Aster, Anthe, Benthe, Corine, Eden, Féline, Gaelle, Giese, Gwen, Hasse, Imme, Ise, Jillian, Line, Liv, Lola, Mare, Melle, Mente, Ninthe, Phebe jongensnamen: Adrien, Basten, Chiel, Damiën, Dariën, Finn, Freek, Gregg, Iain, Ises, Jensen, Jorden, Julian, Karsten, Lauben, Linus, Nino, Nio, Otto, Owen, Quinn, Sid, Tias, Thorben, Tibe, Timber, Todd, Torre, Wan, Warren De gekleurde namen vind ik leuk, de rest niet.
Leuk: Féline, Liv Redelijk: Benthe, Eden, Gwen, Jilian, Line Stom: Aster, Anthe, Corine, Gaelle, Giese, Hasse, Imme, Ise, Lola, Mare, Melle, Mente, Ninthe, Phebe Leuk: Redelijk: Damiën, Dariën, Finn, Julian, Quinn, Stom: Adrien, Basten, Chiel, Freek, Gregg, Iain, Ises, Jensen, Jorden, Karsten, Lauben, Linus, Nino, Nio, Otto, Owen, Sid, Tias, Thorben, Tibe, Timber, Todd, Torre, Wan, Warren