We krijgen na 2 meisjes nu een zoon. 2 namen hebben we nog, maar wat is nu leuker? Pepijn of Berend? Mijn vader heet Arend, lijkt dat dan niet teveel op Berend? Moeilijk!! Hebben jullie nog meer tips met namen die bij Feline en Hannah passen?
Pepijn dan want Berend vind ik een tikkeltje ouderwets en Pepijn vind ik meer tijdloos net als Hannah!
Ik ook. En met Beer rent... Ook heette mijn opa Berend, dus ik heb er een oubollige associatie bij. Berend kun je overigens wel mooi afkorten naar Beer. Ik kies dus voor Pepijn. Staat ook mooi bij Feline en Hannah. Vlot geheel dan.
Berend vind ik nogal boers - Feline absoluut niet! Pepijn vind ik daarom het beste erbij passen. En zeker ook het leukste Hannah vind ik overigens neutraal. Past in veel 'rijtjes' .
Pepijn! Vind Berend echt geen fijne naam, super hard en lomp, ook gek bij Feline en Hannah, dat vind ik veel 'zwierigere' namen, vlotter, vrolijker. Ik vind Pepijn ook niet super, maar wel duidelijk mooier, en beter passen bij Feline en Hannah. Hier nog wat namen met ook zes letters en met een N erin (hebben Feline, Hannah en Pepijn (en Berend) ook): Albijn, Armijn Arnoud Casijn Celian Daniël Dinand Dorian, Darian Ingmar Jeroen Julian, Julien Junius Jurgen Jurian Kylian / Kilian Levijn Lievin, Lieven Lorens, Lorenz Lucian, Lucien Magnus Mannes Marnix Marten Mellan Merijn, Marijn Nander Ravian Romijn Sander Siemen Sijmen Silvan Stefan, Steven Tiemen Tijmen Tobian Torben Wander Wannes Xander Yanick
Toen ik de titel las dacht ik meteen : Jasmijn. Wij hebben nu namelijk Feline en Jasmijn..... Dan kan Pepijn dus ook goed