Eigenlijk wilde ik voordat ik zwanger was de namen al vast hebben liggen i.v.m. de hormonen. Dat is helaas toch mislukt. Ik ben inmiddels bijna 6 weken zwanger (helemaal fantastisch natuurlijk). Ik ben echt al jaaaren met namen bezig en ik had de moed al bijna opgegeven een naam te vinden waar ik echt het gevoel bij had dat dat de naam voor ons zou zijn. Wonder boven wonder heb ik dat gevoel ineens bij de naam Chloë, uitgesproken als Kloowie. De naam stond al een jaar op mijn lijstje en ineens was daar het gevoel dat dit de naam voor ons is. Nu vind ik jongensnamen sowieso al een stuk lastiger, laat staan om mijn eigen kindje zijn hele leven lang zo te noemen. - We zoeken een stoere naam. - Maximaal 2 lettergrepen. - Het liefst niet eindigend op een S. - Passend bij de naam Chloë Kennen jullie toevallig een Chloë met een broertje of hebben jullie een leuke suggestie die jullie passend vinden in onze stijl? Ik hoor het graag!
Ik ken een Chloe met een broertje Lenn. En een Chloe met broertje Boaz. Ik vind Liam en Eric er ook leuk bij staan.