In vervolg op mijn andere polls zijn manlief en ik een heel eind gekomen, zeker ook dankzij jullie hulp! Nogmaals bedankt!! Andere namen zullen we ook altijd mooi blijven vinden, maar deze passen hiervan het beste bij ons. Fleur en Veerle zijn overgebleven. De namen volledig op papier: Fleur.ine Frede.rique Veer.le Oliv.ia Bij Veerle is er geen vernoeming van toepassing. Bij Fleur zullen beiden oma’s vernoemd zijn vandaar Fleur.ine met roepnaam Fleur. Hopelijk kunnen jullie nog met het laatste zetje helpen
Veer.le O.livia. Die andere is ook mooi.. Alleen vind persoonlijk de namen achter elkaar iets te veel van 't goed.
Ik vind het zelf ook een zwaardere naam, maar wijzelf vinden hem desondanks wel heel mooi. De vernoeming maakt hem weer extra speciaal, maar de andere naam is wat vlotter en dat is weer een plus voor die naam. Snap je mijn dilemma
Ik neig naar Veerle Olivia, omdat ik Fleurine te gekunsteld vind.. Ik vind Fleur mooi, Frederique prachtig maar Fleurine niet.. dan zou ik daar Florine van maken. De letters F L E UR zitten in beide namen. Dus: Florine Frederique roepnaam Fleur.
Fleur.ine zal het dan op papier zijn. Het geboortekaartje zal op de voorkant alleen de naam Fleur zijn en aan de binnenkant Fleur.ine Fre.deriqur. Floor/Florine past niet zo goed als Fleur bij onze andere kinderen en onszelf
Lichte voorkeur voor Veerle, vind ik een net wat vlottere naam. Maar omdat Fleur een vernoeming is zou ik denk toch daar voor gaan
Fleur. Omdat ik m'n tong altijd breek over Veerle. Vind het een mooie naam, maar heb moeite het uit te spreken op de een of andere manier.
Snap hem helemaal!! Gooi een muntje op, kop V.eerle munt F.leur.. Kijk wat het wordt, als je teleurgesteld bent omdat hij op bijv V.eerle valt, weet je dat je voor F.leur kort gaan.
Fleur vind ik heel mooi! Als dat hier bij de achternaam had gepast, was die naam ook zeker een kanshebber! Veerle houd ik zelf niet van, maar kan niet zeggen waarom.
Dit werkt heel goed!! Kies nu gewoon een naam. En zeg dit wordt hem. Dan voel je over een dag/ paar dagen wel, dat je of heeel blij wordt van je keuze of steeds denkt: jammer, toch misschien maar die ander.
Het muntje zelf echt geprobeerd, maar daar voelde ik niets bij. Misschien is kiezen inderdaad wel een goed idee!