'Aparte' schrijfwijzen zoals Vajèn (waarom niet gewoon Fayenne, Vajèn klinkt als goedkope wodka) en idd namen met Dj. Djamilla, Djamie of Djayden. Nee, die -d hoeft écht níet. Maar hee als mensen zich hier wel in kunnen vinden, dan zeg ik: gewoon lekker doen!
Maar Vajèn is juist zoals je het uitspreekt?! Fayenne is in dit geval geknutseld. Ik vind het hoe dan ook een mooie naam, vooral de eerste schrijfwijze.
Ik ken iemand die Skully heet... En een stel dat hun kinderen Devily en Deamon (afgeleid van devil en demon) heeft genoemd :O Verder hou ik niet van Destiny en Delano, dat soort namen. Ik vind het ook apart als twee oerhollandse mensen hun kinderen namen geven die je vooral in andere culturen zit, ik ken een nederlands stel, allebei blond haar blauwe ogen, hollandse naam en dan de twee zoontjes blond haar blauwe ogen en die namen passen echt totaal niet bij het hele plaatje en bij de namen van de ouders.. Als je de namen hoort zou je zeggen dat het twee halfbloed kindjes of surinaamse kindjes oid zijn. Ben ook wel benieuwd wat mensen van onze zoontjes hun namen vinden..
Leuk! Vooral fan van N (Ons zoontje* heeft de naam met een L ipv N als derde letter )& M. S wat minder, vooral te maken omdat ik hem erg veel hoor gok ik.
Ahhhh ook een leuke variatie! Ben ook heel blij met die naam, heb mn vriend echt over moeten halen. S. vinden we ook jammer dat het zo'n populaire naam is, maar gelukkig in onze omgeving geen ander kindje dat zo heet. En M. hoor ik meer mensen van zeggen dat het een populaire naam is, maar wij hadden hem nog niet gehoord in de omgeving. 170 x in 2016, valt ook wel mee.
Zal inderdaad erg aan de regio liggen. S hoor ik hier heel veel. Zal ook niet meehelpen dat ik in het onderwijs werk haha. M ook nog nooit gehoord terwijl het inderdaad wel een populaire naam lijkt te zijn. En N ook nooit gehoord.