Ik toch wel de volendamse heren. Jan smit wat minder, maar de 3 j's vind ik super. En Nick en Simon helemaal geweldig. Verder vind ik nederlandstalig echt erg leuk, maar Frans Bauer en Jannes, Marianne ,Weber enz vind ik weer helemaal niets.
Marco Borsato, Nick & Simon, Guus Meeuwis, Trijntje Oosterhuis. Heel veel artiesten van deze stijlen eigenlijk wel. Ik hou absoluut niet van Frans Bauer, Frans Duijts, Wolter Kroes enz.
Marco Borsato, de 3js, Nick&Simon, Blof (met een streepje door de O), De Kast Hou wel van veel NL artiesten, maar vaak maar een paar nummers
Ik vind 3Js ge-wel-dig: super zanger, en mooie nummers met superteksten. Veel diversiteit ook. Vond trouwens wel dat ze helemaal niet goed over kwamen met het songfestival, dus wat dat betreft snap ik dat het niet aansloeg. Verder kan ik er niet over oordelen, want heb alleen hun optreden gezien... Nick en Simon vind ik ook erg goed... de liedjes gewoon leuk en gezellig, maar als zangers (met name tweestemmig en Nick alleen) vind ik ze suuuuuper!
Geeneen, allemaal losers, walg van figuren als gordon, beau, frans bauer, jan smit, 3 j's etc etc Maar als er zou worden gevraagd welke Amerikaanse artiest vind je goed, nr 1. Russel Crowe <3
Hier een GROOOT fan van Acda en de munnik! verder Boudewijn de groot en Guus Meeuwis. Gister geweest bij de groots met zachte G. Frans duits.. NEEEEEEEE
Dan moet jij eens met mijn man gaan praten haha. Die is helemaal weg van normaal , jovink en mooi wark vind ie ook goed. Rowen Heze vind ik dan ook nog wel leuk om naar te luisteren, maar de rest...
ikzelf vind nick en simon goed. Marco Borsato ook, Guus Meeuwis.. uhm er zullen er best nog wel een paar zijn maar kan er zo even niet op komen..
hahaha ja als dat erin zit kom je er niet vanaf bennie is een familie vriend vanuit de motor cross dus dat is echt met de paplepel in gegoten. jovink is vanzelf spreken dan. en bzb heb ik veel optreden vooraan beleeft hahaha. de rest komt er vanzelf bij
Ik ben wel van Nederlandstalig.. Django Wagner begin ik toch ook wel te waarderen ja. En Frans Duijts, Hazes, Wolter Kroes! Eigenlijk vind ik alles wel goed. Marco Borsato, Nick en Simon, 3JS, Jurk!, maar ook Mooi Wark, Normaal.. maar dan ook wel weer de voor mij 'ouderwetse' nederpop als de Dijk, VOF de Kunst.. En dan natuurlijk nog bands als Blof, Acda en de Munnik..
oow ja hahaha k3 die draait ook wel de heledag hier mijn kleine meisje vind dit erg leuk en ik al 33 vind het stiekem ook wel een beetje leuk sta er wel op de dansen. het kind komt dan weer helemaal in me terug. toch wel leuk om te lezen ik zie soms namen van artiesten die kan ik helemaal niet zoals boudewijn de groot. gr jojo
Draaiden je ouders vroeger alleen muziek a la Andre Hazes & co? Jij bent de eerste die ik tegenkom die Boudewijn de Groot niet kent.
Echt, ken je boudewijn niet? Ik dacht eerst, die zal wel heeel jong zijn maar zie dat je 33 bent Ik zie ook heel veel namen voorbij komen die ik niet ken, maar dat zijn meer de jongere nederlandse zanger, vooral tvoranje denk ik En grappig om t verschil te zijn tussen de liefhebbers van Nederpop (blof, borsato, guus etc) en anderzijds juist het levenslied (bauer, duijts, jannes enzo).
Nou nou, t feit dat jij hun muziek niet leuk vindt, maakt ze toch nog geen losers? Vreemde reactie hoor, smaken verschillen nou eenmaal.