welke nederlands talige artiest/en vind jij goed

Discussie in 'De lounge' gestart door jojo29, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik vind Wolter Kroes erg goed,evenals Gerard Joling en Jan Smit.
    Qua groepen zeg ik Blof en Nick en Somon.
    Beste zangeres vind ik Glennis Grace.

2. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Guus Meeuwis! Nick & Simon kan ik ook nog wel waarderen.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Van de meeste die je noemt, vroeg ik me altijd af: wie vindt dit nou toch leuke muziek? 't Is niet mijn smaak dus.

Als het NL-talig moet zijn, hou ik wel van Blof, de Poema's, Van dik hout, Thé Lau / The Scene, De Dijk (met Solomon Burke! al is het dan toch weer in het engels) dus de wat serieuzere en de meer rock/pop achtige muziek. Dat Sterren.nl genre kan me gestolen worden.

En ik heb in de auto erg vaak een cd'tje van Kinderen voor Kinderen opstaan ;) Mijn favoriet daarvan is Zo maar bam, in vuur en vlam; terwijl mijn zoontje helemaal gek is van Bikkel, bikkelhard.

4. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht

hahah ja ook andre maar mijn vader luisterde altijd tom jones of engelbert humperdink

verder luisterde ik vroeger meer dance muziek vond op dat moment nederlands niks nu ik wat ouder ben weer wel en vind ik dance weer niks aan hahaha nee ik kan boudewijn de groot niet bij zijn naam misschien als ik hem zie en hoor dan gaat er misschien wat dagen ik zal wel even op you tube kijken;).

want ik ben meer met humpie en jones opgegroeit
    en zelf humpie vind ik nu nog steeds goed en jones ook nog wel als ik het hoor ik luister dit niet elke dag maar als ik een nummer van ze hoor dan denk ik weer teug aan die goede oude tijd hahaha en dit is dan weer niet nederlands talig
    gr jojo

5. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    ik heb even gekeken hahaha ja ik kan zijn liedjes dus wel toen ik het hoorde maar dan alleen de liedjes en de stem maar niet het gezicht

ik denk dat ik het meer van de radio of zo herken in iedergeval volgens mij hadden mij ouders geen lp van hem vroeger.

tja alleen is het weer niet echt mijn muziek ik zou geen cd kopen ofzo.:D

gr jojo

6. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

#46 Bammetjebam, 20 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2011
    Ah gelukkig, ik begon me al zorgen te maken :D

Ikzelf ben niet zo'n grote fan van Nederlandstalig trouwens. De artiesten zoals The Scene, De Dijk, Roosbeef vind ik top. Artiesten zoals de Toppers, Frans Bauer, Marco Borsato, etc vind ik weer niks. Hoewel ik het nummer Binnen van Marco Borsato wel weer mooi vind.

Deel Deze Pagina