Hi allemaal, Sinds kort heb ik een Nespresso apparaat en ben erg benieuwd naar welke cups/koffie lekker is. Ik heb de uiteraard al van Nespresso zelf geprobeerd en die zijn heerlijk. Ook heb ik douwe Egberts lungo geprobeerd en die is ook prima te drinken. En het huismerk van coop en Deen heb ik geprobeerd daar vind ik sommige wel lekker van alleen omdat dit plastic cups zijn is de koffie opbrengst minder. Zelf heb ik ook een dolce gusto apparaat en daar drink ik eigenlijk alleen de latte machiato caramel van. En heel soms de chai tea latte of lungo. Graag hoor ik jullie favorieten! Ook ben ik benieuwd wat voor koffie jullie drinken als jullie geen Nespresso apparaat hebben?
Ik heb ook een nespresso en ik maak eigenlijk alleen latte macchiato en capuccino (heb de latissima). Ik ben het meest fan van de cosi van nespresso zelf
Ik heb een nespresso gehad en een dolce gusto, maar mijn huidige bonen + filter koffie machine verslaat, voor mij, alle andere merken. Ik kan heerlijk sterke koffie ermee zetten die ook echt naar koffie smaakt en die smaak heb ik enorm gemist.
Ik ben ook terug naar echte koffie van bonen. Heb vaak bonen van de Lidl. Veel geprobeerd maar die vind ik (qua prijs / kwaliteit verhouding) het best. Er zijn natuurlijk lekkerdere. Maar die kosten meteen 3 x zoveel. Echt van die luxe zakjes bedoel ik dan. Ik heb meestal de zakken met crèma.
Ik heb een gewoon filterkoffiezetapparaat ( heel barbaars, ja ik weet het ) en de lekkerste filterkoffie vindt ik die goudkleurige van de Aldi.
Lidl met kop en schouders , de ristretto en de blauwe lungo. Ik drink Nu even geen koffie maar normaal gezien dus de ristretto van lidl
Ik ben een koffiejunk, heb ook een bonenapparaat gehad maar teveel gedoe haha. Ik bestel wel eens Nespresso als ik gewoon echt een genietkopkoffie wil, maar over het algemeen heb ik die van Douwe Egberts de Lungo en wat ik op zich ook wel lekker vinden zijn die van Café Royal, Caramel. En dan vind ik die groene van de Lidl ook zeker wel lekker. Lekkere volle smaak. Niets is zo vies als een bittere koffie zonder volle smaak, dus die doen het hem wel voor mij. Zag trouwens net, nav dit topic even gaan kijken, dat ze een Sinterklaarpakket bij Nespresso hebben, kan je zelf voor 19,95 allerlei soorten koffie in een leuke doos bestellen. Heb hem meteen gevraagd voor onder de boom
Ik heb nespresso en filter. En ik vind dus die van de Aldi goud ook het lekkerste, Nespresso neem ik altijd die van Douwe Egberts....vind ik de lekkerste.
Wij vinden de cups van Nespresso het lekkerste! Wij drinken vooral van de intenso serie en master origin.
Het is een apparaat waar zowel bonen als filterkoffie in kan en ik gebruik beide meestal van Kanis en gunnink en soms kopen we bonen bij Simon levelt.
Wij drinken altijd de lungo's van Douwe Egberts. Goede smaak en de cupjes zijn ook goed. De huismerken hebben vaak plastieken cupjes en naar mijn idee zijn die niet zo goed voor het apparaat. Met de DE cupjes gaat het altijd prima en de koffie loopt mooi door. De cafeïnevrije variant is ook heel goed te doen en voor mij ideaal als ik weer een cryo terugplaatsing heb gehad. Nespresso is natuurlijk ook heerlijk, maar ik vind het zo onhandig dat ze besteld moeten worden (geen verkooppunt hier in de buurt).
Hier altijd de cups van Nespresso zelf. Rosabaya, cosi en de dulsao! Ik ben wel benieuwd naar de macaroni...
Lungo's en de limited edition... Helaas hebben ze de colombian rose niet meer maar de Paris lijn macaron is erg jummie. De vanille en de caramelato zijn ook erg lekker. Voor door de week heb ik de cups van de lidl
Wij hebben altijd de ristretto van de Lidl. Van de goedkopere cups zijn deze absoluut de beste. Cafeïne vrij vind ik van l'or het lekkerst.