Wat voor het raam?

Discussie in 'De lounge' gestart door yasmine04, 2 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Zoals het er nu naar uit ziet gaan wij verhuizen. Leuk huis leuke buurt alleen woonkamerraam aan de voorkant iedereen die zijn auto parkeert kan je op de bank zien zitten, iets waar ik absoluut niet van hou.
    Wat hebben jullie voor het raam ?
    Ik wil wel voldoende daglicht in mijn woonkamer hebben maar wel iets voor het raam zodat ze niet naar binnen kunnen kijken...
    Ideeën en vooral plaatjes ervan zijn welkom.

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij hebben voor shutters en achter van die plisse gordijnen.

yasmine04 vindt dit leuk.
  3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Die plisse gordijnen vind ik een mooie oplossing al twijfel ik of ik dat wel zo mooi vind voor de voorkant ..

4. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Wij hebben houten luxaflex, wit. Ik vind het ideaal.

5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Wij hadden dat hij ons oude huis ook. Hele rustige straat behalve als de trein net aan was gekomen tijdens de spits, hele hordes mensen liepen dan door onze straat. We hadden een enorm raam.
    Ik heb jaloezieën op maat laten maken. In exact dezelfde taupe kleur van de muren. Geen houten, daar was het raam te groot voor, dus wel aluminium maar extra brede lamel. Ik vond het zelf erg mooi. Je kunt ze zo draaien dat je wel lichtinval hebt maar dat niemand naar binnen kan kijken

6. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Hier een mega raam aan de voorzijde en konden niks passends vinden. Die inkijk eerst geremd met die schuif gordijnen van ikea. Paneelgordijnen. Maar die moest ik dan helemaal dicht doen dus weinig licht. Vorige week naar plakplastic gaan kijken, en eentje gevonden van 90cm hoog. Nu kunnen de panelen open, en heb ik veel licht maar weinig inkijk.

7. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Wij hebben in-between gordijnen; wel licht maar geen inkijk

8. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.788
    491
    83
    Wij hebben in between gordijnen die eventueel dicht kunnen en overgordijnen voor 's avonds. Maar met zéér nieuwsgierige buren (lees: ze staan gerust een paar minuten maar binndn te kijken) kan ik dan de hele dag met de gordijnen dicht zitten :rolleyes: Dus ook nog 2 enorme planten voor het raam van ruim een meter hoog. Toch keer privacy zonder dat het ten koste gaat van het licht :thumup:

9. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wij hebben een rolgordijn op maat aan de voorkant. Laat wel licht door, maar kun je absoluut niet doorheen kijken.
    En ja, dat ding is dus vrijwel de hele dag dicht maar dat vind ik prima. Ik hoef niet zo nodig loerende buren en bezoek van de buren :)

Binnenkort komen er shutters op maat van kunsstof voor. Die hangen sinds kort ook achter en vind 1 geheel beneden wel mooi.

10. Milafay

Milafay Actief lid

6 feb 2014
    120
    32
    28
    Hier deze week plisse gordijnen besteld

Deel Deze Pagina