Het enige wat ik volg zijn Desperate Housewives en Army Wives. Maar die series zijn helaas allebei afgelopen nu Gelukkig hebben we Gooische Vrouwen nog! (al is dat niet op Net 5 natuurlijk) En er komt ipv DH nu een nieuwe nederlandse serie, Singles, met oa Katja Schuurman, ben benieuwd!
Private Practice, en ga zeker weten de nieuwe serie Moonlight kijken, lijkt me heel spannend, op imdb heeft de serie een gemiddeld cijfer van 7.8, best goed dus..De Ghost Whisperer keken wij ook veel, nu niet meer, maar die vond ik ook altijd geweldig... Groetjes,
Ik sluit me helemaal bij jou aan ! heerlijk al die (amerikaanse) series. Ik kijk bijna nooit nederlandse series, hou niet van dat slappe acteerwerk.
Ja sorry, ik ben een paar vergeten idd! Maar het zijn ook zoveel als je het dan even bekijkt! En helaas kun je in een poll niet meer aanvinken! hihi
Was What about Brian ook geen Net5 serie? Die vond ik ook altijd erg leuk... En Oktober Road ook trouwens... Eigenlijk zijn zo ongeveer alle Net5 series de moeite van het kijken we waard!
Ghostwhisperer en Supernatural! En ik ben heel benieuwd naar de nieuwe serie Single. Vind de voorstukjes errug grappig.
geen een eigenlijk, moet er wel bij vertellen dat ik niet eens weet op welke zender net 5 bij ons zit 8) EDIT: ach natuurlijk wel..ik kijk altijd het blok whaha lekker blond kwam me gewoon even niet bekend voor 8-[
Uhm... zo'n beetje allemaal en nog een paar meer. Lekker opnemen via de hd recorder, en dan op een avond allemaal achter elkaar kijken zónder reclame!
DH kijk ik altijd, echt een superserie. de rest kijk ik niet op een enkele aflevering van de co-assistent na