Welke Netflix series volg jij @ this moment?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nina Sanders, 18 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dress

Dress Actief lid

29 mei 2017
    318
    831
    93
    Vrouw
    Ik ben net begonnen met Good Girls. Pilot aflevering super grappig en vlot. Tweede aflevering minder maar vind hem nu echt leuk worden! En ja, die crimineel maakt het wel interessant om naar te kijken idd.. :p:oops:

2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Uitgekeken:
    You
    13 Reasons Why :cry:
    Riverdale
    You Me Her
    I Am Not Okay With This
    Line of Duty
    Lucifer (bijna nieuw seizoen :D❤️)
    Into the Night
    The Umbrella Academy
    When Calls the Heart

Nu bezig met Chesapeake Shores en op de planning staan nog Cursed, Sweet Magnolias, Queen of South, Lucifer (nieuwe seizoen), Vis a Vis en wil Good Girls eens proberen.

3. Ongeduldig90

Ongeduldig90 Bekend lid

25 okt 2019
    727
    752
    93
    Vrouw
    Oeeeh wij hebben aardig dezelfde smaak zie ik! Zie er een paar tussen staan die ik nog niet ken, leuk! Nieuwe inspiratie haha.

Chesapeake shores heb ik laatst uitgekeken, heerlijk! Lekker zoetsappig en kijkt prima weg. Zelfde voor Sweet magnolias en good girls. Die laatste is wat spannender, maar vooral grappig en verslavend :)

Nu bezig met Queen of south, echt een aanrader! Lucifer zit ik op te wachten.. Vis a vis gekeken tot ergens halverwege seizoen 3, toen vond ik het een beetje te langdradig worden. Cursed ken ik niet!

How to get away with murder is ook echt een top serie, 1 van mijn favorieten! Net als Bates motel, maar die is van Netflix af :( En Dexter, maar die heeft nooit op netflix gestaan..

4. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Dexter heeft wel op Netflix gestaan, heb hem 4 jaar geleden met m’n man gekeken. Maar hij is er nu alweer een tijdje vanaf.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Zojuist seizoen 2 van The Umbrella Academy gekeken. Jammer dat het weer afgelopen is,maar leuk dat er al een opening is voor een 3e seizoen! Ik vind het zó'n vage serie - maar toch ook erg goed. Ik snap niet waarom, maar ik vind 'm super :)

6. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Nu bezig met Vis a Vis en wachtend op de laatste afleveringen van the 100.

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Voor jou en @Zonnestralen ik heb een nieuwe app ontdekt (1e maand gratis) waar alle housewifes series, zijn er een stuk of 10 verschillende, helemaal compleet op staan. De app heet Hayu en is te downloaden in de appstore/play store. Ik ga nu verder met RHO beverley hills seizoen 3. De aflevering van deze week in Amerika (seizoen 10 is dat) staat er ook al op!

YaelStone en Zonnestralen vinden dit leuk.
  8. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.812
    4.586
    113
    Beverly Hills 90210 de nieuwe versie bedoel je????????????? :D:D:D:D:D:D Nederlands ondertiteld!???????!?!??!?!! :o::o::o::o::o::o::o:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Kijk nu naar married to medicine.

Beetje zoiets als real housewives maar dan met vrouwelijke artsen of vrouwen die getrouwd zijn met artsen.

Cindy1977 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Queen of the south en Rita seizoen 5

11. GossipGirlxoxo

Nee helaas niet Beverley Hills 90210 maar de serie Real Housewifes of Beverley Hills.
    Als iemand de tip heeft waar ik de oude of nieuwe serie van Beverley Hills 90210 terug kan kijken hoor ik het graag. Overweeg al telkens de dvd's te kopen maar hoop nog steeds dat deze via een streamingsdienst ergens te zien komt.

12. GossipGirlxoxo

Die heb ik op mijn lijst gezet om nog te kijken, samen met selling sunset. Vind jij die met de artsen leuk?

13. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik ben met Selling sunset begonnen. Als je van million dollar listing houdt en van vrouwendrama, dan moet je deze serie gaan kijken. I love it in ieder geval :D

TotalBella vindt dit leuk.
  14. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Yep die is leuk he. Vind het jammer dat er pas 3 seizoenen zijn. Las dat door corona het volgende seizoen even gaat duren.

15. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Het is wel grappig, zijn maar een paar afleveringen. De rest staat er niet op.

16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.657
    8.402
    113
    Vrouw
    In die huizen is het ook onmogelijk om voldoende afstand te houden :|;)

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  17. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.712
    4.032
    113
    Overijssel
    Deze week Lucifer ontdekt,erg leuk en vindt het altijd zo fijn dat de hoofdrolspeler eruit ziet als een lekker hapje :D
    Hiervoor The Witcher en Star trek Discovery ( schiet op met die nieuwe seizoenen!!!!)

Ongeduldig90 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.657
    8.402
    113
    Vrouw

21 augustus komen er weer nieuwe afleveringen bij!

19. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    jammer! Maar ben toch pas bij seizoen 1 aflevering 3 ofzo. Dus kan nog wel even door met deze 3 seizoenen gelukkig :D

20. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Haha. Maar het kantoor is wel erg krap, en ik las net dat ze een beste crew hebben tijdens de opnames, dan wordt t ook wat lastiger.

Zonnestralen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina