Welke Koreaanse series heb je al gezien? Ik vond Stranger heel goed en zie dat er een 2e seizoen van is. Verder heb ik best wel veel koreaanse series gekeken. A Korean Odyssey vond ik ook wel leuk. Of Black. Busted vind ik grappig maar het moet net je humor zijn. Het tweede seizoen daarvan ben ik niet verder dan afl.4 ofzo dus misschien dat die tegenvalt
Op netfix alleen "Romance is a open book". De rest heb ik allemaal via een Iraanse zender in het Farsi gezien. Weet niet hoe ze in het engels heten haha zal het eens opzoeken.. Ik zal ze allemaal op mn lijst zetten! Wil weer koreaanse series volgen. Tnx for the tips
Geen idee of ik het hier al neergezet had....maar Dutchess kijkt ook super leuk weg! Grappig, luchtig en over de top
Heartbreak High! Eindelijk weer eens te zien, was vroeger mijn favoriete serie (Vind het nu wel erg gedateerd overkomen, maar na een paar afleveringen zit ik er weer helemaal in )
Mijn persoonlijke topper uit de reeksen die ik al zag is “Orphan Black” Net begonnen aan “How To Get Away With Murder”
Hahah, echt? Ik was vanaf de 1e aflevering wel geboeid door het verhaal. Bij welke aflevering ben je?