Ik ben Glitch aan het kijken, best wel leuk. Origineel verhaal, beetje drama. Het is altijd fijn om een serie te ontdekken waar al meerdere seizoenen van zijn. Als mensen nog tips hebben voor een goede thriller/politie-serie dan hoor ik het ook graag.
Ben nu Dash & Lily aan het kijken. Lekker korte afleveringen dus je zit niet meteen vast voor een uur
Ik kijk nu het laatste seizoen van The Walking Dead. Verder laatst Virgin River gekeken. Daarna verder met Arrow
Voor Sharon Tate liefhebbers... Once Upon a time in Hollywood op Netflix. Echt zooooooo fantastisch! Mennnn!
Oke geen netflix maar Videoland. Ik ben begonnen met Lotte (de Nederlandse Ugly Betty). Vond ik een jaar of 15? Geleden op talpa al geweldig en vind het nog steeds super leuk!
Ik kijk: Find me in Paris een tienerserie over tijdreizen en ballet, heerlijk hersenloos en feel good. Ik wil beginnen aan Bridgerton en morgen gaan we starten aan Undercover.
Ik kijk El Desorden Que Dejas. Tijdens het koken of puzzelen kijk ik Jane the Virgin opnieuw. Dan hoef ik ook niet zo goed op te letten.
ik kijk nu Tiny Pretty Things - vind het wel wat heftig af en toe- vooral de sfeer zeg maar.... Toevallig juist wat boeken gelezen van Nora Robert (stanislaski kwartet) waar ook 2 ballet verhalen in zaten, dus ik zat al wat in dat ballet wereld sfeertje. Het zijn wel lange afleveringen - maar ik kijk het op m'n telefoon als ik lig te rusten op bed. Dus ik kijk zolang ik zin heb en niet per definitie 1 aflevering. Bridgerton staat op m'n lijstje. En die andere ballet serie waar ik nu over lees lijkt me ook wel wat : Find me in Paris.
Heb Bridgerton gebinged. Nu op prime begonnen met the Good Omens vind het een beetje mwah net als Carnival Row dus ga maar weer verder met the Magicians.
Ik ben compleet inspiratieloos na Bridgerton Die was zoooo heerlijk om te kijken! Ik zat net maar sjaggo naar Friends te loeren
Ik kan zo slecht naar ballet kijken...dan ga ik zitten snotteren dat S1 er mee gestopt is en die was zooooo goed