O ja Outlander is ook leuk! En ik was als Trekkie heel blij dat alle star trek series op netflix kwamen en dan met stip op 1 startten Voyager met Seven of Nine.
haha! Ik ben met een vriendin geweest! Maar wil sowieso nog een keer met mijn gezin. Nog lang niet alles gezien
Ik ben ook naar Schotland geweest en naar Culloden naar aanleiding van de serie. Museum is trouwens echt de moeite. Schotland is zo mooi!
Ja dat wist ik dus niet dus zat er helemaal in.. En afgelopen dacht huh dit klopt niet.. Outlander ja Jamie... maar dan vinden jullie vickings vast ook leuk, genoeg knappe mannen maar ook goed verhaal En last kingdommet uthred die is helemaal lekker uhm leuk Maar op Netflix zijn Ze niet zo snel met deze dus kijk tegenwoordig op BBC first
Wij ook! Moeten alleen nog even wachten tot ergens in 2022. Ondertussen gestopt met Heartbreak high. Vroeger helemaal fantastisch, nu valt het vies tegen. Vriend en ik zijn nu de laatste afleveringen van suits seizoen 8 aan het kijken. Dat maar snel seizoen 9 op netflix komt, want ik vind Suits toch minder interessant zonder Mike. Ondertussen aan het wachten en wachten op o.a. nieuwe seizoenen van Sweet Magnolias, Chesapeake shores en al het andere moois wat nog komen moet. En ben ook aan het wachten op Kissing Booth and P.S. for all the boys 3. Dat ze maar eens opschieten
Mja schat ik kom zo naar boven! 5 uur later.... jaaaaa ik kom zoooo! Ow laat maar, ik moet gaan werken
Ben bij aflevering 5 Morgen drukke dag. De hele ochtend in training en de middag heb ik de kinderen. Wordt dus in de avonduren weer tenzij ik samen met man Suits ga bingen.
Kijkt iemand hier At the lake? Zit heel veel onlogisch in, maar toch wel erg spannend. En leuk dat het in het Russisch is.
Ik moest mezelf er doorheen worstelen, maar uiteindelijk ging het wel. Nu weer wachten op het volgende deel