hier team Jamie - maar op fb zag ik van een amerikaanse cabaretier die na bridgerton, outlander is gaan kijken op advies van kijkers. Hij was helemaal wég van Bridgerton. En toen kwam er dus ook de vraag; Simon? Of Jamie (the king of man - ik weet niet meer hoe hij Simon hoorde - maarja, als fan van Sam, bleef hij beter in mijn geheugen) -maar die reviews zijn wel grappig.- van Josh Pray .
Ik toevallig gisteren in 1 ruk (zijn maar 4 afleveringen hoor) The Night Stalker gezien. Ik hou er van. Nu weer op zoek naar iets vergelijkbaars.. Ik hou niet van gewone series.
Die is inderdaad heel ‘ziek’. Heel goed gedaan. The ripper vond ik ook erg goed. The staircase ook wel. En American Murder. LOVE true crime. Discorvery Plus is trouwens en aanrader. Oh en die Winx Saga vond ik echt best leuk! Ideaal met maar 6 afleveringen. Dat hou ik wel vol haha.
Thanks! The ripper stond al in mijn lijstje, die andere ga ik eens opzoeken. Ik hou ook erg van True Crime.
ik zit nu in seizoen 3 van the queen of the South. Hou normaal niet van dit soort series maar deze bevalt me prima. King George en Pote zijn wel super hilarisch. En James tsja.... Eyecandy!
Ben nu bij aflevering 4 maar weet het nog niet zo, zit er nog niet echt helemaal geboeit meesleepend in
Deze ben ik ook aan het kijken. Ik vind het een leuke serie. Die man van Queen of the South is ook niet verkeerd om naar te kijken.
Net de winx saga gekeken. Dacht dat het een kinderserie was, maar was prima te doen voor een avondje.