Stomme naam trouwens. Tully Ik wil nu echt weer een serie a la gossip Girl, nieuw seizoen greys, New Amsterdam etc
ik zal het gemist hebben in het bijhouden van personages heden en verleden maar ik snapte het einde ook niet
Nou..weer een open einde, ik heb even gegoogeld naar wat Tully gedaan zou hebben in Firefly.. zo benieuwd waar jij @Cindy1977 op doelt, heb een vermoeden, maar dat zou dan wel iets heel anders zijn dan hoe het in het boek gaat ...
In het stukje waar je een bericht typt staat een ballon met een + (tweede rij). Als je daar op klikt krijg je de optie spoiler te zien.
Ahh ships, ik moet hier ook niet kijken Ben nu bij aflevering 5 van Firefly Lane. Vind het heel leuk! Als ik het einde niet begrijp, klik ik op de spoiler
Dan begrijp je het nog steeds niet hoor.. denk dat de schrijvers zelf nog niet eens weten wat "dat" gaat zijn
Spoiler: Tully Ik denk dat die Johnny nadat ongeluk nog leeft, Tully heeft seks met hem en Kate komt daar niet overheen. Voor de 2e keer seks trekt ze niet, dus boos.
@Cindy1977 haha ja dacht al dat jij dat dacht..it crossed my mind. Maar dat is te erg hoor geloof ik niet
Spoiler Ik dacht dat ze boos was omdat Tully hem aangemoedigd heeft om te gaan. Tully gaf haar ook de hoop dat hij terug zou komen naar haar. Ik denk wel dat hij echt dood is. Zijn halsslagader was geraakt.