Ooo dat zou die hier niet doen. Ik had hem verteld waar het over ging en hij rolde nog net niet met zijn ogen. Nee hier laat hij mij alleen van genieten. Liet hem wel even. Foto's zien van al de knappe kerels
Helleu Ik kwam hier even inspiratie opdoen, maar de conclusie was dat ik alweer alles heb weggebinged (of afgeschreven). Wel mega zin in nieuwe seizoenen van oa Bridgerton @Nina Sanders nog geen nieuwe Shondaland dingen verschenen toch?
Sex education heb ik ook gekeken. Vond ik ook echt leuk. Ginny & Giorgia een aanrader? Ik was begonnen aan New Amsterdam, maar vriend wil meekijken.. dus gaat nog even duren
Het is wel aardig maar niet denderend. The bold type kijkt goed weg. Volgens mij zelfde filmset als Suits gebouw. Ket maar eens op
Als jullie willen lachen: zoek ff rolf sanchez mas mas mas tv kantine op. Heel flauw maar ik ga stuk.
Behind her eyes is uit. Dat einde vond ik wel apart zo opeens. Ik vind het dan eigenlijk zielig voor dat jongetje hahaha. Nu even mijn serie die ik alleen kijk, verder kijken: friends from college Ik weet verder geen nieuwe serie helaas... Sex education vind ik niet leuk, eigenlijk al 'n 1e aflevering afgehaakt.
Ohhhhhhhhhh leuk leuk! Is ook bekend wanneer ze op Netflix NL komen? Echt 1 van mn favo guilty pleasures hoor!
Bij sommige series zoals ER hadden ze artsen die meehielpen om het geloofwaardig te maken. Bij New Amsterdam zijn die duidelijk wegbezuinigd.
Dat losse lange haar, die mega nagels, het vasthouden van instrumenten, het lopen met je chemo door het zkh, etc etc Neemt niet weg dat het verder een mega leuke serie is trouwens!