Daar wacht ik idd ook op. Ik heb meer wakkere uren op een dag nodig om alle series te kijken. Loop al zo achter.
Ik heb afgelopen week New Amsterdam gekeken en gisteren Ginny & Giorgia afgekeken. Maandag start ik met The bold type. Zit drie weken thuis, dus maak er maar gebruik van
Ben nu New Amsterdam het kijken. Toch leuker dan ik had verwacht! Ginny en Georgia heb ik na 1e aflevering stopgezet, niet mijn ding.
heerlijk New Amsterdam inderdaad . Jammer dat wij klaar zijn. Ik zelf ben nu Koreaanse series aan het kijken - of eigenlijk; nu mijn 2e... Al heel wat uurtjes inmiddels. Ik ben wel benieuwd of er meer zijn hier die kijken naar Koreaanse series. Er staan er inmiddels best wat op netflix. Ik zit nu dus in "The King - Eternal Monarch - lange afleveringen - enigszins traag soms, veel dingen die later duidelijk worden - en oke, de koreaanse namen zijn wat lastiger te onthouden, maar ik vind het toch heel intrigerend, waardoor ik toch verder kijk (net zoals sense 8 indertijd - hoewel dat veel vager was overigens) . My Holo Love heb ik gezien. Mooie mini serie (gewoon 1 seizoen en dan afgelopen) - en ik zie nu "Crash Landing on you" vooraan staan als ik mijn netflix aanzet - dat wordt de volgende denk ik...
Ja die komt er wel, alleen hebben de opnames van maart t/m juni stilgelegen ivm corona. Dus daarom duurt het veel langer dan eerst voorspeld was.
Hier ook. Vond Ginny en Georgia echt tegenvallen. Ik zit nu even thuis na een operatie. Heb eerst het nieuwste seizoen van Outlander gekeken en ben nu bezig met New Amsterdam.
Ik ben bij de laatste aflevering van Ginny & Georgia. Love it! Gelachen, gehuild en nu de laatste aflevering aan het uitstellen.. Maar een vriendin van mij vindt het helemaal niks dus blijkbaar echt heel persoonlijk.