Young Wallander ook erg leuk! Nu bezig met Sweet Magnolias. Ook leuk. Met man volg ik nu the Good Doctor. Het is wachten op Greys, station 19 en Peaky Blinders
Iemand ‘the serpent’ al gezien? We zijn nu bij aflevering 3, ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden.
By order of... Ik ben in love met die stem ♡ Kan dat ook? Cillian is totaal niet het type man waar ik op zou vallen, sowieso enorm vrouwelijke trekken, maar die stem met dat accent.. Goh, dan voel ik me dus echt een puber als ik dit typ ipv een 31-jarige die zwanger is van haar derde kind. Aaaahaha
daar kijk ik ook naar uit! Maar nog geen aankondigingen hierover gezien dus ben bang dat dit nog wel tijdje gaat duren
Deze maand komt Shadow and bone uit en daar kijk ik erg naar uit! Ik heb de boekenserie hier liggen en die zijn ook zo tof!
Haha, ik vind dus wel een hele mooie man in peaky. Goed gecast, en in dat pak oef. Maar zeker die stem ♡
Het was te slecht voor woorden en ik denk dat die moeders er ook zelf voor betaald hebben. Yummy mummies of Melbourne! Wat keken die 2 seizoenen lekker weg, zo ver van je bed show. Selling Sunset! Sorry ik ben een suiker voor slechte gescripte reality
PushPresenttttt! Van mij mogen ze alles aankopen, ik kijk wel! ...edit....ik heb connecties en die kent hun! Woont in Australië.
Moet je nagaan hoe die verjaardagsfeestjes moeten zijn van die kinderen! Hoe de kledingkasten er van de kinderen er uit zien en hoe zwaaaaaar hun leven is met een personal trainer die zo sexy is dat je iedere dag om 6 uur er tiptop uitziet en sporten opeens leuk is. Ik denk oprecht dat die meiden echt heel erg leuk zijn, het gewoon zo over the top was voor de serie.
Oh selling sunset is ook 1 van mijn guilty pleasures ja. Die Christine is nu ook zwanger. En Yummy Mummies ook 1x ruk uitgekeken een poos geleden. Met die Versace troela
Ben ik de enige die meisje van plezier s3 echt slecht vond? Het verhaal was.. warrig, mensen vervelend (in hun rol) en het eind was echt waardeloos.
Ik heb hem afgekeken omdat ik de eerste 2 al gezien had. Maar wat een gekonkel en gedoe. Spoiler: S3 Dat die zus het openbaar wil gooien, dat die moeder Sander maar niet los kan laten en zelfs haar dochter een soort van beschuldigd. Ook op de dood van die man. En dan die ex in een midlife crisis die opeens een club opent die blijkbaar crimineel is maar je ziet niet waarom dan. En dan het grote einde dat ze het onthult.. ja.. oke en nu dan?