Iemand tips voor een leuke serie om met mijn dochter (13) te kijken? We hebben new amsterdam net gekeken. Iets zonder romantiek of seks er in (wilt ze niet zien) Outlander vond ze niet zo, when calls the heart ook niet. Zelf kijkt ze nu riverdale.
Outlander zit genoeg seks in hoor. Jeetje. The bold type? The goed doctor? Ginny and Georgia? EMILY IN PARIS!!!!
Ik vind de serie echt ruk. Heb het 1 heel (langdradig) seizoen een kans gegeven maar pfoe hee. Vanaf seizoen 2 realiseerde me wat een ontiegelijke waste of time de serie eigenlijk is.
Oh shit wat jammer. Ik wilde m nog wel op de lijst zetten. Want ik ben bij de finale van Sara (die wil ik een keer lekker in de avond kijken) en zoek dus weer iets nieuws.
Haha ik vind het toch wel een aanrader om te kijken, gewoon omdat het door slechtheid zo grappig is En ach, het zijn maar 8 afleveringen van een minuut of 25 Wij gaan hierna voor *huppeldepup-onuitspreekbaar* Sara
Nog steeds geen nieuwe serie ontdekt hoor. Ben maar weer de middeleeuwse bold aan het vervolgen maar ben halverwege seizoen 4 en vind er geen klap meer aan (Reign)
Gisteravond begonnen met Emily in Paris en mijn man heeft mee gekeken. Hahah, ik hou het er maar op dat het een leuke meid is om naar te kijken Wel een beetje jammer dat ik nu niet alleen door kan kijken
Once upon a time? dat kijkt hier mijn oudste met mn man samen. Genoeg seizoenen ook oh en Timeless? Dat heeft mijn dochter nog niet gezien, maar zou wel wat voor haar zijn denk ik.
Niet gezien. Ben tijdens vorige verlof gestart met gilmore Girls en komen tot halverwege seizoen 4. T is wel echt oubollig haha
Ik zit dat Sweet Magnolia’s te kijken, man man, wat een gezever Reign zat feit technisch slecht in elkaar, die jongen ging na een jaar dood en ze bleef kindloos achter. Daar kun je geen serie van 4 seizoenen over maken Jammer want ik houd enorm van kostuumdrama