Ben weer opnieuw begonnen met Suits, zag dat er weer nieuwe afleveringen op stonden, dus dan maar weer even vanaf het begin kijken. Lucifer ben ik aan begonnen, maar halverwege de musical aflevering afgehaakt. Die zet ik wel een keer op als er echt niets meer te kijken is, vond het tegen vallen. Als ik Suits weer helemaal heb gezien, dan begin ik maar weer eens met prison break, ook al weer een tijd geleden.
Net aflevering 1 van New Amsterdam gekeken, waarom ben ik hier niet eerder aan begonnen. Helemaal leuk!
Ik ben gewoon doorgegaan met suits, had misschien beter wel vanaf het begin kunnen kijken. Was bij seizoen 6 gestopt, ben nu bij 8. @Dress die is zeker leuk.
Dat had ik bij de afleveringen daarvoor ook gedaan, maar kwam er toen niet meer lekker in, dus nu maar gewoon op nieuw begonnen.
Ik ben echt mega late to the party maar heeft iemand het Firefly Lane boek gelezen en daarna de serie gekeken? Ik heb eerst het boek gelezen en dacht ik begin meteen aan de serie maar die is zó anders, ben benieuwd of iemand het boek eerst gelezen heeft en daarna de serie bekeken heeft.
Ik ben ook Firefly lane aan het kijken, ik vind het leuk tot nu toe! Heb het boek nooit gelezen. Meestal valt een film of serie tegen hé als je het boek al hebt gelezen.
Ik heb de serie inmiddels uit en vond hem erg leuk, het had veel overeenkomsten met het boek, maar ook een paar heel grote verschillen.
The kissing booth 3 ga ik nog kijken als ik thuis ben vakantie.. en chesapeake shore komt er maandag op… (voor de vakantie prima, maar iets te zoetsappig voor mij)
Ik kijk nu iedere maandag een nieuwe aflevering van Chesapeake shores. En ondertussen ben ik Between aan het kijken.
Oh komt er iedere maandag een nieuwe? Ik dacht dat er weer een nieuw seizoen op stond. Ik zat helemaal klaar met m'n kop thee en lekkers voor een avondje kijken stopte het al na aflevering 2