Bonusfamiljen heeft nu een 4e seizoen Vind het een super leuke serie, al viel het derde seizoen wat tegen. Maar fijn zo de week voor kerst nog even doorkomen
ik ben klaar! Kijkt altijd prima weg! wij “sparen” de afleveringen van undercover 3 op zodat we de serie in 1x kunnen kijken.. hoor positieve verhalen tot nu toe…
Wij kijken The Witcher samen. Het is eigenlijk meer dat hij het wel wil kijken terwijl hij niet zo van series houdt. Ik begin er pas na aflevering 5 een beetje in te komen. En er zijn maar 8 afleveringen.
Ik vond het 2e seizoen van the witcher een stuk beter te volgen dan het eerste seizoen . Maar ik kijk 'm alleen - dus heb 'm weer vrij snel afgekeken. Ik hoop dat er een 3e seizoen komt inmiddels The kings Affection ook afgerond. Daar kwamen wekelijks 2 afleveringen bij, dus daar moest ik geduld mee hebben.
La casa de papel uitgekeken! Komt geen nieuw seizoen meer denk ik he? Nu begonnen aan Emily in Paris. Leuke serie!
Ik ben ook blijven steken bij midnight mass… t gaat me iets te traag. Net als amhs op Amazon. Ben bij t laatste seizoen maar kom er niet meer doorheen.
Ik vond de eerste afleveringen wat tegen vallen, maar nu zit ik er weer helemaal in (afl 8 inmiddels)
Heb the witcher seizoen 2 net afgekeken. Wat een goede serie. Geen moment dat het verveelde of traag was! Nu wachten op t volgende seizoen.