Dankzij de tips hier Katy Keene aan het kijken. Heerlijk om die stomme quarantaine periode door te komen
Ik ben gisteren begonnen aan Zombie. Eigenlijk ontzettend zwak verhaal, maar wel een leuke combi tussen drama, comedy en crime. Ik hoop dat het zo blijft als ik eerlijk ben, er zit een doorlopende verhaallijn in waar ik me mogelijk erg aan ga ergeren.
After Life laatste seizoen gisteren afgekeken… echt een van de beste series ooit wat mij betreft. Ik heb keihard zitten lachen, gevolgd door keihard huilen en dan weer lachen door de tranen heen. Echt prachtig.
Seizoen 2 van Sweet Magnolias komt 4 februari op Netflix, dus ben seizoen 1 maar weer aan het kijken.
Die ben ik ook weer helemaal vanaf het begin gaan kijken. Ook echt leuk om de kledingstukken van toen terug te zien (en dat de flared jeans weer terug zijn!)
Manifest vanmiddag laatste aflevering gezien. Ben ook nog bezig met de nieuwste seizoenen van The Sinner en Ozark.
Gisteren “the woman in the house across the street from the girl in the window” gekeken een mini serie op Netflix. 8 afleveringen van 23 minuten, dus daar ben je snel doorheen en vond het wel een leuke miniserie met een goede twist!
Met mijn vriend ben ik (zelf voor de 2e keer) gestart met la casa de papel. The Sinner heb ik pas gezien. Ik vond dit een minder sterk seizoen dan de andere 3. Zelf ga ik beginnen aan het nieuwe seizoen van The Resident (disney+).