Ik ben Christelijk maar zelfs ik vond dat haha. MIERZOET gewoon. Het is een wonder dat ik hem uitgekeken heb.
Ik heb net Fishbowl Wives uit, een Japanse serie. Op de vele seks scènes na een hele mooie serie vond ik. Ook al gaat het over ontrouw ik vond de beweegredenen en hoe ze het hebben neergezet erg goed gedaan. De gekozen muziek vond ik ook erg passend.
Net After life afgekeken. Janken. Ik vind het zo'n mooie serie. Engelse humor, soms subtiel en soms plat, veel awkwardness, maar ook tegelijk zo lief en knus.
Ik ben nu op Disney+ Perception aan het kijken. Ik vind het best leuk en het is natuurlijk allemaal een beetje aangezet qua medische zaken, maar het is niet direct totaal ongeloofwaardig. Dat vind ik vaak nogal irritant bij psychische stoornissen, dat zelfs ik na 5 minuten al 100 fouten heb ontdekt, maar daar heb ik hier minder last van.
Vorige week all of us are dead gekeken. Een Koreaanse zombie serie. Geen idee of die goed is, ik vind die goed maar ik vind alles wat met zombies te maken heeft eng.
Ik zoek een lekkere wegkijk serie ala gossip girl, emily in paris, sweet magnolias etc. Beetje chicklit gehalte en niet te zwaar
Yep beide al gezien. Eigenlijk alles in de genre denk ik wat populair is vrees ik dus hoop dat er nog een onondekte parel is haha