Ja maar totaal nieuwe mensen. https://www.elle.com/nl/lifestyle/films-tv/a31202463/gossip-girl-reboot-details/
Ik vind het wel heel anders hoor. Zit nu in afl 2 maar staat compleet los van de eerste. Vind het meer in de stijl van Élite
Oeh. Élite seizoen 5 is bijna op Netflix en ze zijn net begonnen met de productie van You seizoen 4 lees ik..
HBO Max; Sharp Objects. Ben er in 4 dagen doorheen en vind het zo goed, echt zo’n serie waar je met kippenvel naar kijkt.
Ja heerlijk. Ik hou enorm van die serie. hier gisteren begonnen aan anatomy of a scandal. Nu al bij het slot haha. Heel erg leuk is dat! Heb echt gisteren zitten kijken van 20u tot 23.30 ofzo..
Wat ik er zo heerlijk aan vind is dat het echt zeer makkelijk weg kijkt. Je wilt echt weten hoe het verder gaat, maar het is geen ingewikkelde detective of een serie waar je echt alles van moet kijken van minuut tot minuut omdat je er anders niets meer van begrijpt.
Oh my. Selling is weer geweldig. Maar dat nieuwe mens, verschrikkelijk. Vooral dat accent, niet te doen. Hoe kun je als Brit klinken alsof je een Brits accent nadoet?!
Ik vind Old Enough wel bijzonder. Het schijnen behoorlijk oude afleveringen te zijn. Ik vind het bijzonder om te zien hoe ver de kinderen komen en hoe zij zich gedragen. In sommige situaties was het wel heel erg zielig. Ik zou mijn peuter er nooit voor opgeven. Hier is de supermarkt heel goed en best veilig bereikbaar. Ik vraag mij af of mijn dochter met de juiste dingen terug zou komen. Of dat ze het snoeprek zoveel mogelijk in een mandje legt en wel ziet wat ze kan betalen met het geld wat ze mee zou hebben gekregen.
Ik heb net The Ultimatum: Marry or Move On gekeken. Echt zo'n guilty pleasure, maar kijkt heerlijk weg.