Welke neusspray??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door lillibit, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja ik geloof dat het zowiezo je neusslijmvlies aantast, maar ook dat de impulsen van je hersenen die normaal de neus vertellen zich schoon te maken lam gelegd worden (dit laatste heb ik hier ergens op het forum gelezen)

Sprak tijdens mijn vorige werk (cassiere) wel eens een klant wiens man al meer dan 20 jaar geloof ik elke avond otrivin gebruikt voor het slapen gaan, en verder heeft die nergens last van

maja dat is voor iedereen anders natuurlijk

ik zelf gebruik het nu zon +/- 3 jaar denk ik.

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik ben ook een 'verslaafde'. Heb het standaard in mijn bed liggen en in mijn tas. Vind het ook vreselijk om met dichte neus te gaan slapen. Krijg ik nachtmerries van dat ik stik enzo.

Wat betreft de schade van neussprays, het tast inderdaad het neusslijmvlies aan, en aangetast slijmvlies kan NIET meer opnieuw aangemaakt worden. En na langer gebruik gaan je slijmvliezen alleen maar meer slijmvlies aanmaken, waardoor je dus eigenlijk je verkoudheid in standhoudt.

Ik gebruik het nu zelf alleen s nachts, probeer het ook vaak zonder, en dat lukt ook wel eens!
    Ik zou het dus echt proberen!

Groetjes Norah

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zit er ook een jaartje of 3 aan! Otrivin verdient genoeg aan me hahaha Maar als ik deze verhalen zo leeg is er weinig hoop dat ik er ooit nog vanaf ga komen dus...

Deel Deze Pagina