zwanger met diabetes

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mama lexy, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama lexy

mama lexy Actief lid

30 mei 2010
    109
    0
    0
    hallo allemaal
    sorry maar moet even me hart luchten
    ik heb diabetes type 1 en ben nu 35 weken zwanger nu ging het de hele zwangerschap goed met me suikerwaardes maar zins een week of 2 gaat het slecht me suikers ze blijven schommelen :(en het lijkt wel alsof ik er geen controle meer over heb ik wordt er weemoedig van en heb een enorm schuldgevoel als ik gegeten heb
    want dan begint het schommelen weer ik had net weer een waarde van 15,8 :$dat is echt veelste hoog! nu is mijn spuitschema afgelopen week al aangepast maar het werkt niet afgelopen nacht had ik weer een hypo het valt echt niet mee ik weet het ik ben bijna op de eindstreep en zou nog even vol moeten houden maar voel me op dit moment gewoon ff k*t :xmorgen ochtend meteen maar ff met de internist gaan bellen kijken wat die eraan kunnen doen.

nog meer dames die dit herkennen?
    liefs lexy

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb dan wel wat anders, zwangerschapsdiabetes, maar ook ik schommel en er is geen pijl op te trekken. Heel irritant. Maar goed ik weet eigenlijk ook niet wat ik eraan moet doen. Maar bij jou is het veel erger met je 15.8 en een hypo

3. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Hier dan ook alleen zwangerschapsdiabetes maar ook al weer gevolgd door een paar hypo's :( ik zat ook op een waarde van 200 laatst, echt niet normaal......ik heb daarna dus meer gespoten en toe had ik dus ineens een hypo pfffffffff. Bij mijn begint het ook steeds meer te schommelen en ik denk dus dat het aan het feit ligt dat het einde van de zwangerschap in zicht komt.......ik moet nog 10 weken, jij gelukkig niet lang meer!wens je veel succes en laat even weten wat de internist heeft gezegd ;)

liefs es

4. mama lexy

mama lexy Actief lid

30 mei 2010
    109
    0
    0
    vanochtend me diabetes verpleegkundige aan de telefoon gehad maandag maar ff langskomen om me insuline weer iets aante scherpen, het komt inderdaad doordat ik op het laatst loop de hormonen reageren op de insuline zodat me insuline niet meer goed werkt en als ik dan vervolgens weer bijspuit kan dat toch teveel zijn zodat ik weer in een hypo terecht kom heel vervelend maar hoort erbij vertelde ze misschien dat de baby toch met 37 weken gehaald wordt als het teveel blijft schommelen....
    ik laat het jullie maandag weten
    liefs lexy

Deel Deze Pagina