welke nieuwe coupe wordt het?

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 20 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke kies ik?

1. kapsel 1

2. kapsel 2

3. iets anders, en dat is....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    het 2de kapsel van Mirell zou je ook wel goed staan denk..Je bent een knappe meid,ondanks de kilo's!Ik moet ook nog 20 kilo kwijt maar er heeft me laatst iemand verteld dat maatje 36 met een rotkop ook niet alles is whaha..daarna ben ik er wat luchtiger over gaan denken en dan maar iets langer doen over het afvallen...
    Succes!

2. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ohww.. nu ik je recentere foto heb gezien zeg ik dat je je haar even moet laten groeien!!! iets langer, tot op je schouders ongeveer...

3. XoXo

XoXo Niet meer actief

Wat voor haarspul gebruik je nu voor je krullen?
    Ik herken je eigenwijze haar wel een beetj, ik heb het namelijk ook :p Sinds ik dit spul gebruik, zit mijn haar echt 100x beter. Net of de kapper het gedaan heeft :D

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wow, het lijkt of we dezelfde kapsel hebben! Alleen met lang haar heb ik wat meer krullen dan jou.

Ik had hetzelfde probleem, afgeknipt tijdens de eerste zwangerschap of erna dat weet ik niet meer, iig het ging eraf omdat mn haar heel anders was geworden.

Nu zit ik op dezelfde lengte als jou en ik probeer het weer te laten groeien, omdat ik mijn kapsel te recht vond aan de onderkant heb ik het schuin laten knippen, dus korter achter en dan langer voor, staat gelijk anders (ik moet alleen weer heen, want nu is het niks meer, hihi) ook heb ik een schuine pony laten knippen, van kort naar wat langer.

Als je echt kort wilt vind ik de eerste het mooist, ik heb zelf ook regelmatig zulk kort haar gehad en mn krullen zijn dan als sneeuw voor de zon verdwenen en ik hoefde dan ook niet te stijlen. Hoe het bij jou gaat weet ik niet.

Krullen zijn idd geweldig mooi! Maar heel rot als ze net de verkeerde kant opstaan waardoor je een verwilderd hoofd krijgt. En met deze lengte heb je dat heel snel is mijn ervaring.

5. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Het kapsel wat je nu hebt laten! Staat je hardstikke leuk joh!! Sorry, maar vind beide nieuwe kapsels echt helemaal niks!:)
    Dusss, geen schaar er in en lekker zo laten.:)

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Woow, ben gewoon jaloers op jou krullen!!

Mijn mening is dus gewoon om het zo te laten, desnoods wat langer te laten groeien? En als het dan lukt bijvoorbeeld leuk op te steken?

Mocht je dat niet willen dan vind ik optie 1 nog wel leuk..

Maar die krullen zijn gewoon gaaf..

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik zou het lekker laten groeien ik hou van lang haar Ik heb zelf geen krullen heb ze wel 2 keer gehad heb toen 2 keer mijn haar super kort geknipt omdat ik net op een poedel leek was echt verschrikkelijk. Maar jij hebt een mooie volle bos haar anders even naar de kapper om speciale wax ofzo te halen zodat je het goed in model kan krijgen

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Erg gaaf,staat je ook echt goed!
    Ik hou wel van kort haar bij vrouwen,nou ja wel een goed kapsel natuurlijk!

Ik vind het 2e kapsel wat je zelf hebt uitgezocht leuk,en het 3e kapsel wat mirell heeft uitgezocht ook,denk alleen dat het haar in je nek nog niet lang genoeg is.
    Ben erg benieuwd wat het gaat worden.

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik vind allebei de kapsels niets voor jou, past niet mooi bij je gezicht & ik denk dat het door je krullen ook niet echt te doen is...

10. mommylove

mommylove Actief lid

9 aug 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, ik ben het met de rest eens: lekker je krullen houden hoor! Ze zijn echt prachtig! Het 2e kapsel van Mirell vind ik supergaaf, denk dat jou dat heel mooi zou staan.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey meiden

tnx om zo mee te denken
    denk dat ik deze 2 kapsels maar even laat varen en ff denken of ik het laat groeien of 1 van de kapsels van mirel kies...
    dinsdag avond komt de kapper!

xoxo
    waar koop je dat spul?
    ik ga het zeker eens proberen.

bloem82
    hihi grappig ook al bijna hetzelfde
    ik heb het achter ook wat opgeknipt.

12. XoXo

XoXo Niet meer actief

Je kan het bij de kapper kopen of op internet bestellen.
    Het is echt fijn spul en je doet best lang met zo'n potje.
    Heel klein beetje tussen je handen wrijven en dan in je (handdoek)droge haar kneden.

Succes dinsdag bij de kapper!

13. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik vind dit erg leuk. :)

14. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik heb hetzelfde haar als jij,geen land mee te bezeilen. wat bij mij het leukste kapsel tot nu toe is zijn gewoon veel lagen,dan vallen de krullen beter. Of een bob is ook leuk. Maar verder draag ik mn haar altijd vast en experimenteer ik veel met mn stijlkam...

15. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Je krullen houden!

Deel Deze Pagina