Rune, vind ik echt prachtig en niet te vrouwelijk.. Runar, ook leuk, maar haalt het zeker niet bij Rune..
Ik vind Lune voor een meisje.. En vind zelf Rhodé ook leuk, voor een meisje.. Maar Rune of Rhune ken ik voor een jongen en vind ik dan ook een jongensnaam..
Ja dat was ik al wel maar vond Roar toen net iets leuker, maar nu dus niet meer, nu ik er wat langer over heb nagedacht Als ik nu alle stemmen van dit topic optel geloof ik dat Runar net ietsje pietsje boven Rune uitsteekt. Wordt nog lastig kiezen voor jullie, succes
Runar of Rune - echt super leuk! Roar vind ik persoonlijk het minst, klinkt voor mij als een soort uitroep, een "oerkreet": ROOOOAAAAR MEAT!... sorry !
Rune vind ik de leukste, dan Runar. Roar.. Ik weet niet, Roan maar dan anders? Niet echt super. Nee.. Ik zou Rune nemen!
Ik heb overigens alleen maar kunnen vinden dat Rune een jongensnaam is dat ook wel aan meisjes wordt gegeven. Maar goed....dat maakt het nog steeds een jongensnaam Dus ga voor Rune
Was niet rot bedoeld hoor Maar is gewoon minder leuk als de personen die de namen niet leuk vinden dit allemaal komen zeggen, daar heb ik gewoon weinig aan. Vandaar.....