Voor mezelf - enigszins rekening houdend met vriend en zijn (ouders') afkomst - ben ik fan van Elora en Zophie en van Sam en Louk. Verder vind ik Robijn, Linou, Iva, Liva, Ylva en Jula erg mooi (eventueel ook voor onszelf). En voor een jongen - voor een ander: Merijn / Merlijn, Moos en Tibbe. Als tweede namen vind ik voor onszelf voor een meisje Neva, Eléa en Lumée heel mooi. Voor een jongen Elias, Thurias en Maroun.
Juliette vind ik een prachtige naam,manlief denkt er helaas anders over. En qua jongensnaam Lucas, maar die vind ik te populair.
Natuurlijk de namen van mijn dochters. En verder ook bv.: Maren, Feline, Isa, Noa, Senna, Jasmijn, Merel, Fleur, Elin, Niilo, Ruben, Lucas, Thomas, Lenn, Quinn.
Meiden Sam, Juul, En Liselotte en jongens Abel, Melle en Jonas maar ook hier thuis zijn de meningen errrrug vereeld
Die vind ik ook prachtig. Bij de oudste had ik die hoog op het lijstje, maar m'n man vond het niets. Net als Athina overigens - maar daar heb ik dus m'n forumnaam maar van gemaakt.
Ons mannetje gaat Brett heten en vind het een geweldige naam! Voor jongens vond ik Jesse en Jimme ook erg leuk. jesse vond vriendlief niet leuk en Jimme komt al diverse malen voor in de familie. Maar wij hoorde de naam Brett bij the voice kids, we keken elkaar aan en wisten dat als t een jongen werd werd t die naam. Voor een meid vind ik Jade en Bente erg leuk!
De namen van mijn dochters natuurlijk Maar een andere favoriete naam is Moira (op z'n Schots uitgesproken). Helaas is dit een naam die in Nederland nooit normaal zou kunnen omdat hij niet goed wordt uitgesproken.