Hallo dames! Voor het eerst in mn leven gebruik ik ovu testen. Dit meer uit nieuwsgierigheid Kort verhaal: van 10-11 tot 13-11 bloedverlies gehad (normaal zou dat minimaal 5 dagen zijn bij een menstruatie) Ben voor de 'gein' gaan testen op 16-11 tot en met vandaag. Sinds gisteren bij het afvegen heel licht roze verlies. Verder geen last van ongi krampen e.d. Zouden jullie even willen kijken naar het rijtje en je mening geven over wat je ziet en wat je hebt gelezen? Alvast bedankt!
Ik had na m'n menstruatie ook nog best donkere strepen, dat duurde even voordat dat weg was. Dus die donkere van de 16e vind ik persoonlijk niet zo raar. Die onderste begint aardig positief te lijken, (of is eigenlijk al positief, maar dat vind ik wat moeilijk te zien omdat foto niet helemaal scherp is). Dus ik zou er maar van uitgaan dat je in je vruchtbare dagen zit nu! Nog één ding: het is vandaag de 18e, dus de data op je testen kloppen niet...
oh hahaha zie het nu pas! schijnbaar in de war met de dagen Denk jij dat ik die 2 dgn bloedverlies moet zien als menstruatie? Nrml zijn het sowieso 5 dgn en dan toch niet zo snel al weer vruchtbaar?
Van 10 tot 13-11 is (bijna) 4 dagen toch? Ja, ik zou dat zelf wel als menstruatie zien. Denk je zelf nog aan iets anders? Volgens mij komt het best regelmatig voor dat vrouwen een dag of 9 na hun eerste dag laatste menstruatie een eisprong hebben. Ik ben (nou ja,was...) zelf altijd later, maar had gewoon lange cycli. 28 dagen is een gemiddelde hè, niet de norm. Bovendien kán het na een positieve ovulatietest best nog 48u duren voordat je ei springt, dus wellicht wordt het zelfs wel een dag of 11 na je edlm. En dan kom je op een cyclus van zo'n 25 dagen, lijkt mij niet heel raar. Maar goed, ik gok ook maar wat hoor. Zelf vond ik het erg prettig om te tempen naast het gebruik van de ovu-testen, dat geeft je veel meer zekerheid of je je ei nou wel of niet hebt gehad. Succes!
Ja idd, vanaaf sowieso maar klussen Had nog een zwstest liggen van kruidvat (plus) net gedaan en een lichte verticale streep... net zo breed als de horizontale streep Snap er nu helemaal niet meer van! Haha
Ovu testjes kunnen ook posi geven bij zwangerschap Of dat bij jou ook is weet ik niet..maar een zwangerschap geeft geen posi bij je eisprong