Hallo!! Ik heb al verschillende sites bezocht voor geboortekaartjes. Maar nog niet hét kaartje gevonden! Hebben jullie nog een paar tips voor me? En dan mogen de bijzondere kaartjes ook! Alvast bedankt!!
Wij hadden deze voor Karsten en daar hebben we heel veel leuke reacties op gekregen: Een uniek soort geboortekaartje: de Turning Card geboortekaartjes tweeling
Ik zou persoonlijk niet te veel site's bekijken, denk dat de keuze dan alleen maar moeilijker word. Zelf heb ik het kaartje uitgekozen op kaartje2go.nl, en gaan dat nu weer doen. Super kwaliteit, en de ene dag besteld, andere dag binnen. Ben er zeer tevreden over.
loop eens een drukker binnen en vraag hun sample boeken mee!! kijkt toch leuker als online...(vaak dezelfde kaartjes als op een site, maar dan kan je voelen enz...)
Hier ook weken gezocht op internet zonder resultaat, vorige week naar een drukker geweest en 3 boeken mee genomen. Binnen een uurtje waren we er uit! Kijkt toch heel anders dan op internet! Succes met je zoektocht!
Ben ook al weken op zoek. We zoeken een kaartje, ik denk dat onze smaak onder klassiek valt, met 'iets' op of bij het kaartje. Zoals een strikje dat je aan kan raken of een lintje of een dingetje ofzo. Gewoon net zo'n detail zeg maar. Maar ik kan niets vinden! Iemand een idee? Goede tip trouwens van de drukker. Nooit aan gedacht. Morgen even op speurtocht naar drukkerijen...
Geboortekaartjes online versturen Welkom | PincoPallino | GEBOORTEKAARTJES Geboortekaartjes - online kaartjes bestellen - iedereenmaghetweten.nu voorbeeld geboortekaartjes met foto Succes!
Ik heb ook nog even maar denk dat ik ga voor zelf iets maken niet van internet maar echt maken scheelt in elk geval voor mij id kostn x succes met.vinden
? Geboortekaartjes en trouwkaarten. Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ? vinden wij super! En dan vooral de serie sanna lee..!
Geboortekaarten | Trouwkaarten | PIMPELMEES | GEBOORTEKAARTJES | TROUWKAARTEN | NOSTALGISCH popjesart.nl
Als j bij kaartmix je kaartje besteld, moet je dat dan doen voor de geboorte ivm adressen alvast opschrijven of erna? Ik las dat mensen het al vooraf bestelden en dan later nog de naam en gegevens noteerden, maar snap niet hoe dat dan werkt.