verlatingsangst?? wat is het? hoe kom ik er vanaf

Discussie in 'De lounge' gestart door music4life, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

hoi meiden
    ik werk in de zorg ik werk 12 uur pw omdat ik een kleine heb
    opzich is het wel leuk op mn werk, lieve collega,s etc
    maar mn baas presteerd het om mij 20 uur meer in te roosteren,, ik heb ik echt zn moeite mee,,ik ga er morgen een gesprek mee aan... maar mn grootste punt is het volgende
    als ik vrij ben en ik moet weer gaan werken ,,dan kan ik in bed gewoon gaan liggen huilen,,omdat ik niet wil,ik wil bij mn kindje blijven,, het is echt erg,, ik wil het niet maar jah ik kan mn gevoel niet uitzetten...ik baal ervan:(

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Maar je hebt een contract van 12 uur? Dan kun je toch gewoon zeggen dat je die 12uur werkt en niet meer?

Of is dat geen optie?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Kun je niet stoppen met werken nu je kindje zo klein is?

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Is je baas niet in overtreding dan? zou het niet accepteren als ik jou was, je ligt toch immers niet voor niets met tranen in bed.
    Hopelijk is er snel een oplossing voor je en kun je snel meer genieten van je meisje, succes!

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ten eerste vind ik het knap dat je een gesprek met je baas aan gaat!
    Geef dan ook duidelijk aan, dat je erg veel moeite hebt met die extra uren en dat je echt niet meer wilt en kunt werken als die 12u per week ivm de zorg voor de dochter.

Daarnaast zou ik veel praten met mensen over je gevoel. Mocht dat niet helpen, probeer dan hulp buiten de deur te zoeken. Ga eens naar je huisarts en leg het voor, misschien dat hij wellicht iets voor je kan betekenen. Het lijkt me voor jou ook geen prettig gevoel!

Sterkte en succes morgen!!

6. music4life

ik ben al 4x op kantoor bij mn baas geweest en gezegt ik wil niet meer werken dan 12 uur! maar niks helpt,, ben vandaag bij hem geweest en ik krijg gewoon geen hoogte van die man! hij zegt tsja zieken,vakantie, personeel tekort bla bla bla,,altijd ecscusses maar ik wil,kan gewoon niet meer.. moet ik hem een broef schrijven? en hem er miss op wijze dat ik wegga als dit zo blijft?

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Wat voor een contract heb je bij hem?
    Kijk als jij echt een 12u contract heb, dan ben je gewoon niet verplicht om meer te werken, als er verder niets over in het contract vermeld staat.

Als jij een 12-22 contract hebt, tja... dan is het lastiger, want dan mag hij jou tot 22 u in zetten.
    Ik zou niet direct een brief schrijven naar hem.
    Ik neem aan, dat er nog wel iemand boven hem staat? Misschien dat je daar eens een gesprek mee aan kan knopen.

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jeetje wat een rottige situatie zeg !
    ik zou inderdaad zeggen dat je weg gaat als het zo blijft , je kan ergens anders ook wel werk vinden voor 12 uurtjes lijkt me .

ik vind het ook nog steeds best pittig om te gaan werken en me kleintje te moeten missen .......waar is je kindje als je bent werken ? kan het niet zijn als je andere opvang hebt je je mss rustiger voelt ?

succes meid !

9. music4life

jawel ze is in zeer goede handen bij de opa,s en oma,s die niks liever doen als opassen dat is het niet,maar het is mn eigen gevoel,, ik ben op zoek naar ander werk

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Vind dit wel erg jammer moet ik zeggen.
    Meiden komen hier om jou te helpen, mee te denken en daar reageer je niet echt op.

En je zegt zel dat je op zoek bent nar ander werk. Waarom dan deze vraag? Wilde je uberhaupt het "probleem wel oplossen?"

Deel Deze Pagina