o, o, wat een stinkerd van een hond zeg! We hebben een Bull (teefje) van ruim 1.5 jaar en wat een boef zeg! Kom ik vanmiddag de kamer inlopen, heeft ze een spuugdoekje van L. van de tafel gegrist.. zodra ze merkte dat ik binnen kwam ging ze er languit bovenop liggen.. ga ik naar de keuken (en denkt dat ik haar niet zie) gaat ze er op kauwen klein kreng trekt met haar pootje de lavan de box open (zit allang niks meer in) als ze van buiten komt rent ze rechtstreeks naar de la in de keuken.. na uitlaten is een koekje.. als je op de bank ligt gaat ze er niet naast, nee bovenop je zitten wel lekker warm Gisteren komt ze ineens aanlopen met één van onze klompen geen idee wat ze nu wilde haha.. En last but not least: Haar mand staat in de keuken en als we weggaan doen we haar in de keuken.. Op een gegeven moment lag ze altijd in de kamer als we thuis kwamen.. 's nachts gefilmd en blijkt dat ze domweg de deur open trekt Hup, tegen de deur aan springen, klink naar beneden en tegen de deur aan drukken Verder is het een schat van een beestje hoor haha.. Maar dit zijn van die dingen, daar lig je toch helemaal krom van van het lachen
Herkenbaar sommige dingen. Ik zie ook altijd gelijk aan onze hond als hij iets heeft gepikt. Hij is helaas te stom, of te klein, om er boven op te gaan liggen. Hij probeerd ook steeds om op ons bed te gaan liggen. In zijn ogen loopt hij dan heel zachtjes en onopvallend langs ons heen. pech voor hem dat de vloer kraakt.
haha als ik binnenkom en ze wil niet bij me komen kan ik op zoek gaan.. geheid dat ze iets geflikt heeft
Geweldig zo'n hond!!!!! Wij hadden er vroeger 1 een teckel. We hadden rode krotten gegeten, na een avond ergens op visite te zijn geweest had madam de complete prullebak door de keuken en huiskamer heen verspreid. Ze deed het ook wel eens s nachts maar werkelijk waar alleen als we rode krotten hadden gegeten.
Whahaha zo'n hond had ik ook Nam wel eens krootjes mee uit de tuin en alleen dan vrat ie de vuilnisbak leeg
@Roeltje: als ik bij thuis komst de hond op zijn plek zie liggen ipv dat hij me komt begroeten weet ik al hoelaat het is. De prullenbak laat hij gelukkig met rust.
Nee ze at er nooit wat van op(volgens mij), maar de gaos die ze over de vloer had gesmeerd. En je dan aankijken als je haar op d'r kop gaf van nou wat zeur jij nou.
leuk om te lezen... ik ben helemaal hondengek!! vind het geweldig als een hond een overduidelijk eigen karakter heeft. ik heb zelf ook 5 honden (waarvan 2 boomers) toen ik vanacht wakker werd lag een van die boomers boven op mijn buik zo schattig lekker waken voor de beeb...
Oh een eigen karakter heeft ze zeker wel haha.. laatst heeft ze een zak potgrond achter het huis gevonden (weet nog steeds niet waar ze die weggeplukt heeft) Heeft ze kapot gebeten achter het huis een mooi hoopje grond Prullenbak vreet ze ook leeg haha.. heel irritant is dat.. kan een boek vullen met streken die ze geleverd heeft.. kan dit best hebben van d'r.. het is een onwijs lief en best dom mormel haha.. maar zo'n scheetje! ze doet eigenlijk nooit iets wat echt niet mag gelukkig.. en luisterd als de beste.. oja,toen met dat spuugdoekje Normaal gesproken luistert ze alleen als je zegt Van mij als ze iets los moet laten.. naar het woordje Los heeft ze nog nooit geluisterd.. Tot ik constant riep Van mij en ze het vertikte om los te laten.. Ik zeg wanhopig 1x los en ja hoor, ze kwam het doekje mooi brengen
is ze soms ook letterlijk hoor zit ze bij je op de bank, laat een knetter van een scheet en springt zo naar de andere bank.. alsof ze niet in haar eigen stank wil zitten.. Want stinken kan ze als de beste
hahahahaha hier ook zo'n monstertje!!! een vuilnisbakkie!! die heeft er een houtje van dat zodra we gaan werken de hele schoenenkast leeg te plukken en alle schoenen laarzen slippers maakt niet uit in zijn mand te deponeren en vervolgends zichzelf er in te begraven dus dan kom je thuis! heel die mand vol schoene (echt een kop erop) en dan de hond eronder! whahahaha zie je t voor je en dingetjes pikken!! etenswaren zou die nooit stelen maar aanstekers!!! helemaal gek is tie ervan! en wasgoed en vanavond toevallig de pinpas van lief helemaal aan stukken gevreten!! de schoenen houd hij overigens wel heel! t is puur verzamelen! is ook echt een lullo! maar zou niet meer zonder hem kunen
Hahaha wat een boef! Wij hebben ook een bull, die is gek op sokken.. Van de week een was gedraaid met bijna alleen maar sokken, kom ik thuis..hele wasrek leeg Ligt ze in dr mand met alle sokken, gek ding!
Ik zie het helemaal voor me! En dan zeker met van die onschuldige oogjes naar je opkijken: ik ben toch liehief??
Haha! is dit bulldog eigen? Onze amerikaanse bull pikt ook sokken als hij eraan weet te komen! en gaat er doodleuk op liggen sabbelen! Mijn border collie pikt papieren zakdoekjes! Vieze welteverstaan, en gaat er dan uitgebreid op sabbelen, maar vreet ze ook op! das niet zo goed...! xxxx
onze hond is ook sokkengek gistermiddag kwam ik beneden en wil het papje van L. weggooien, hij kreeg niet alles op.. je raadt het al,,, mevrouw heeft het bakje leeg gelikt.. vond haar al zo verdacht stil
hahahaha, zo herkenbaar dit! Wij hebben een amerikaanse stafford en een boomer (Malthezer/Shitzu). De stafford is gek op knuffels (en loopt dan inderdaad altijd heel verdacht stilletjes voorbij) en de boomer molt alles was los en vast zit. Mijn vriend heeft al 3 blue-tooth oortjes gehad (allemaal aangevreten) en telkens vind ik iets anders in de bench. Heel vervelend.... Maar ze zijn ook heel schattig (als ze bijvoorbeeld met z'n tweeën in de mand van de staffort liggen of als de stafford de boomer als hoofdkussen gebruikt) Ach het zijn schatjes, ik zou niet meer zonder kunnen