welke onderbroeken na bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dame28, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil even wat gaan kopen maar zie door de bomen het bos niet. Welke onderbroeken zitten fijn na de bevalling en koop je die dan een maat groter? Wat hogere onderbroeken of niet? En wat voor shirt tijdends bevalling?

2. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik had de laatste maand bij de zeeman en wibra verschillende onderbroeken gekocht. Een maatje groter dan normaal (maar ik was ook 10kilo zwaarder aan het eind van de zwangerschap). Geen hoge onderbroeken, maar vrolijk gekleurde hipsters die ik anders ook zou dragen.

Ze waren prima na de bevalling. De eerste 4 dagen heb ik alleen maar netbroekjes gedragen die in het kraampakket zaten. Later in de kraamweek kon ik al overstappen op groot maandverband en ben ik ook meteen overgestapt op de gewone hipsters. Dat paste prima. Misschien had het kraamverband daar ook wel ingepast, maar dat heb ik niet geprobeerd.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik draag gewoon voor, tijdens en na de zwangerschap dezelfde onderbroeken.
    Dat kraamverband past ook wel in gewone broeken. Die netbroekjes vind ik persoonlijk niet fijn, dus gewoon mn eigen aan. Gaat prima.

(ik heb gewoon slips of hipsters, strings zijn uiteraard niet aan te raden :D )

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik had mega grote oma onderbroeken gekocht bij de hema. Heeeerlijk die eerste weken. Zeker ook met de kraamverbanden erin, ik moest daarvan 2 tegelijk in. Zat comfortabel, zag er niet uit, maar daar heb ik me die eerste weken sowieso niet zo druk om gemaakt :D

5. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Heerlijk grote, zwarte hipsters van de zeeman. Ik dacht 2 voor 2.99 euro, zitten heerlijk en past ook prima kraamverband in.

6. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Ik had die boxers van de hema met dat randje kant bovenaan. Kun je lekker hoog doen en zitten best strak zodat je buik ook gelijk na de bevalling platter lijkt, maar ze knellen niet. Ik draag ze nog steeds graag, scheelt zo een vetrol voor het oog;)

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik had vanuit t ziekenhuis een soort panty broekje, heel elastische. Die zat fijn! Die van t kraampakket vond ik ook niet fijn zitten. Inmiddels m'n eigen ondergoed, boxer of hipster. In m'n eigen maat.

8. Linana

Linana Niet meer actief

De 3 voor 3,- hipsters van de Hema
    Heerlijk zonder knellende randjes, enorm rekbaar en kunnen lekker hoog.

Ze gaan tot een maat L, maar dit was voor mijn dikke kont groot genoeg (normaal maat 44)

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    OMA tenten!! :)

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Jaa die!! Gewone shorts/broekjes waar dat mega verband goed in blijft zitten. Heb er nof wat bijgehaald deze ronde.

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Andere onderbroeken? Ik heb beide keren gewoon m'n eigen onderbroeken aan gehad. Ook tijdens de zwangerschap. Niets mis mee.
    Waarom zou je een maar groter willen?

12. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Netbroekjes een paar dagen na de bevalling. En daarna shorts/broekjes waar het verband goed in bleef zitten.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Sommigen vrouwen zoals ik bijv hebben mooie en vooral dure lingerie en lingerie (goedkoop ondergoed) voor de menstruatiedagen. Na een bevalling verlies je heel veel bloed en dat vind ik doodzonde als dat in mijn dure lingerie zou gaan zitten. En na een bevalling wil je gewoon ondergoed wat lekker zit, niks geen kantjes en geen randjes, maar gewoon wit katoenen ondergoed van de Zeeman bijv :)

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je hebt toch kraamverband in? Snap het nog steeds niet.
    Maar misschien heb ik gewoon geluk met m'n figuur of zo. Haha

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik had van die grote witte oma onderbroeken gekocht bij de Zeeman :D Zaten echt heerlijk! Charmant nee, maar boeiend! Het grote kraamverband ging er met gemak in en de onderbroek knelde niet.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, met figuur heeft dat toch niets te maken? Ik heb zelf maat 36. Meer met de hoeveelheid bloed. Ik verlies ENORM VEEL bloed na een bevalling. Dat houdt een kraamverbandje niet tegen hoor. En ook heel zware menstruaties (denk aan tampon + maandverband en dat ieder half uur moeten verwisselen anders lek je door) Daar krijg ik wel medicijnen voor, maar dat werkt lang niet altijd afdoende.

En dan vind ik het zonde als ik een slipje aan heb van een paar tientjes. Dus voor die dagen hier Zeeman slips van 1,29 :D

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik heb geen dure lingerie, dat scheelt, dus ja mn eigen onderbroeken :D

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Haha zelfde als Inlove! :D

19. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ben erg blij met dit topic heb hier totaal niet over nagedacht.
    Ik heb dan wel geen hele dure lingerie maar ik draag alleen maar strings en daar past geen kraamverband in.
    Zal eens online kijken bij de hema voor de 3 voor €3,-.

20. Linana

Linana Niet meer actief

Ik weet niet wat voor onderbroeken jullie hebben, maar in mijn strings past echt geen kraamverband hoor ;)
    Normale slips heb ik niet, alleen voor de nacht "hotpants".

Deel Deze Pagina