Welke onderbroeken na de bevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carpediem2010, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik vraag me af wat ik moet kopen voor na de bevalling, ivm die kraamverbanden.
    Heb normaal strings aan, en nu zwangerschapsonderbroeken, dus ik moet wat kopen.
    En in welke maat, heb normaal een m, moet ik nu een l nemen?

Tnx

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb wat tenten van de Zeeman (inderdaad 1 maatje groter).

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik had ook bij de zeeman van die grote boxershorts gekocht. Uiteindelijk minimaal last gehad van nabloeden ivm keizersnede, dus gewoon maandverband deed zn werk ook prima.

Toch waren ze wel prettig om nog even te dragen.

4. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Gwoon voor vrouwen met pijpjes?
    Zouden die gewone slips niet goed zijn in een maatje groter?

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gewone slips of boxers wat jij prettiger vind, maatje groter als normaal, ik had ze ook de laatste weken aan paste niets anders eer mt50/52:$:$ in schattige oma vorm van de zeeman, kan je zo weg mieteren als ze wel vies zouden raken.

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik draag nu (ivm inlegkruisjes voor urineverlies) en zometeen ook gewoon Hipsters .. idd van de zeeman ofzo ;)

En ik heb gewoon mijn eigen maat genomen, aangezien het bij hipsters vaak gaat om de omvang van de elastieken rand boven.
    En de "inleg"ruimte is lekker breed ;)

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hipsters/boxers van de Hans Textiel. Die blijven beter in model na het wassen dan die van de Zeeman.

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb ze van de Action , blijven ook mooi na wassen en zitten prima :):) En zien er heel cool uit :D:D:D

9. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Zijn dat gewoon die witte met pijpjes? Als ik dus een l neem moet het goed zijn denk ik

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik had hipsters van de Hema, een maatje groter dan ik normaal heb. Zaten er 3 in een pakje en dan per pakje verschillende kleuren. Die dingen zaten heel lekker en nu heb ik ze 's nachts altijd nog aan omdat ik het met string niet lekker vind slapen.

11. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb ze van de action, zitten er 2 in een pakje (voor volgens mij rond de 4 euro per pakje).
    De stof is of effen wit/grijs/zwart of een mengelmoesje van die kleuren en de elastieken band is Knal roze, geel, groen, oranje (kan je zelf kiezen :D).

Bij die van mij zitten geen pijpjes (en maar goed ook, vind ik irritant zitten).
    Ik heb maat L genomen en heb van broekmaat 38-40 en ze zitten perfect!

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Oke meiden, tnx, dan moet het lukken. Heb ook maat 38-40 normaal
    Ga ze morgen maar is inslaan hahaha

13. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    hahaha ja ik moet ook nog ff wat bijkopen voor in mijn ziekenhuistas (ga via keizersnede bevallen)

14. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Handig dit topic moet vanmiddag ook ff met mijn mams naar de winkelstraat ga meteen onderbroeken voor na de bevalling inslaan was ik helemaal vergeten haha:D

15. misa

misa Niet meer actief

Nooit over nagedacht... Maar heb je altijd andere onderbroeken nodig voor na de bevalling? Past het kraamverband anders niet?

Deel Deze Pagina