Welke onderbroeken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Snoopy1979, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Grappig, ik ook :) ff wat extra meegenomen voor thuis! Heb ze trouwens gewassen en bewaard voor na de volgende bevalling.

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik heb tenten bij de hans textiel gehaald.
    Zaten ook erg lekker moet ik zeggen.
    En die net broekjes zaten ook lekker had het niet verwacht.

In ziekenhuis moest ik het aan, wilde het eerst niet maar ja had niks anders, ander ondergoed was al vies geworden.
    Maar bleek toch lekker te zitten.

3. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Ik heb (tegen me eigen verwachtingen in) de dagen na me bevalling de boxers van me vriend gedragen! En het zat heeeeeeeerlijk, geen naar randje wat net onder me buik of halverwege...

en geloof me over een aantal maanden doe ik het weer!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb af en toe die netbroekjes aangehad, maar vooral die tenten van de Zeeman. Heb vriendlief nog wat bij laten halen, maar was niet meer nodig (wist ik veel ;)).

Heb vanaf vandaag mijn eigen onderbroeken weer aan met een klein maandverbandje. Die tenten zakten heel erg af (buik is bijna alweer helemaal plat :confused:) en ik heb weinig bloedverlies.

groetjes,
    Snoopy

5. jokiebeer

jokiebeer Nieuw lid

4 jan 2008
    3
    0
    0
    ik heb gewoon de multi size-oma-onderbroeken in een té grote maat van de wibra en de zeeman gekocht! Ideaal!

6. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    ik pas gelukkig nog steeds me ondergoed als voor de zwangerschap..maar die zijn idd wel klein om er zo een megagroot kraamverband in te stoppen..schrok wel ff toen ik ze voor de eerste keer zag ahhahak heb nu bij de hunkermoller van die leuke boxers gekocht in maat m die zullen wel goed zijn anders koop ik nog een paar slips

7. Female

Female Niet meer actief

Goede keus, die tenten.
    Geloof me, de eerste dagen wil je niks anders, zeker niet met die enorme kraamverbanden! :)

8. Female

Female Niet meer actief

Die arme man,
    Zie hem al helemaal staan bij de kassa :) :)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier de eerste dagen ook de boxers van manlief gedragen en toen van die tenten van de wibra, totaal niet sexy maar zaten zitten wellekker
    Draag ze soms nog

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Die tenten van de Zeeman zakten een paar dagen na de bevalling al af, had ook maat 52 gekocht terwijl ik maat 44 heb. Maar voor de eerste dagen na de bevalling en het ergste bloedverlies perfect!

11. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Ik heb wel een aantal van die grote microfiber onderbroeken en grote katoenen tenten. Eigenlijk wel twee vraagjes:
    * Hoeveel tenten hebben jullie nodig gehad?
    * Draag je die netbroekjes uit het kraampakket onder je 'gewone' reuzenonderbroek?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes,
    Sonja

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vond die netbroekjes verschrikkelijk. Ik was veel aangekomen op m'n bovenbenen en ze zaten veeeeel te strak.

Ik heb van die grote tailleonderbroeken met versteviging op de buik (slimfit) van de Hema gekocht. Heb ze weken gedragen, heerlijk!

Pim

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb zo'n 4 tenten nodig gehad, want de kraamhulp wast elke dag en ik had nog wat netbroekjes. Die netondebroeken hoef je niets overheen te dragen, zitten helemaal gevuld met kraamverband ;).

14. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Bedankt voor je antwoorden! Dan hoef ik dus geen tenten meer bij te kopen. Ik heb er al een aantal liggen. Mocht ik er toch meer nodig hebben, dan stuur ik mijn vriend wel naar de winkel voor een aantal tenten. Vind hij vast leuk! :p

Groetjes,
    Sonja

Deel Deze Pagina