ook ik moet er helaas aan geloven!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door natjeb85, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Het begon al tijdens me intake gesprek op 15 maart dat de vk een echo had laten maken, toen ik ongeveer 8 weken was. Maar op de echo zag je een langzaam kloppend hartje en het zag er niet uit als een echo van 8 weken :( dus was al een beetje in onzekerheid maar we probeerde toch positief te blijven.. totdat ik die weekend erna op maandaagvond best hevige krampen had en bloed verloor :( ik de vk gebeld en ik kon gelukkig dinsdag de volgende dag gelijk weer een echo laten maken. bleek dat ik dus twee vruchtzakken had:$ waarvan de een niet meer in tact was(kloppend hartje) en de andere misschien nog wel maar dat wou ze einde van de week nog bekijken. En helaas het mocht niet baten er was verder niks meer gegroeid in de vruchtzak:( en ik verloor ook steeds elke dag bloed en ook me krampen werden met de dag erger.... Ben vorige week de hele week thuis geweest om me mk op te wekken door die pillen (want curretage kon wel drie weken duren en ik wil er gewoon van af zijn) ik moet wel zeggen dat ie pillen me erg mee viel om half 1 inwending ingenomen en pas eind van de middag kwam alles los en had ik krampen. maar gelukkig had ik niet de hele avond last van krampen!! Gisterochtend nog naar het zh geweest voor controle en gelukkig was me hele baarmoeder schoon.. We kunnen weer verder en het een plekje geven!!!

2. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Heel veel strekte! Ik heb het zelf meegemaakt met 9w5d. Heel emotioneel. Plekje geven was voor mij heel moeilijk. Ik heb 8 maanden gerouwd. Iedereen beleeft het anders. Doe het op je eigen manier, dat is het beste. Sterkte!

3. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    sterkte meid! Ik hoop dat jullie het snel weer een plekje kunnen geven en er weer tegen aan kunnen Dikke knuffel en kus!

4. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    dank jullie wel dames!! we gaan het zeker een plekje geven en het altijd in ons gedachten houden xxx

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte!

6. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856