Ik ben eind maart voor het eerst bij een gyn geweest omdat mn cyclus te lang was. Toe heb ik in de mnd april 50 mg clomid geslikt, maar dat deed nog niets. Na provera ongesteld geworden en toen aan de slag met 100 mg clomid (in de mnd mei). Daarmee is het gelijk raak. Ik het zh weer opgebeld en kon eigenlijk pas 9 juli terecht. De ass overlegt met de gyn en die wil me 24 juni al zien. Nu lees ik op heel veel sites dat verloskundigen zwangeren al met 8 weken willen zien. Betekend dat dat ik nu al een afspraak moet maken of moet ik eerst mn afspraak in het zh afwachten?
hoi Nyncke, wij hebben zeker wel advies voor je! Allen zijn we niet 24 uur per dag online! Er staat ook bovenana deze pagina dat wij deze vragen vrijwillig benatwoordne in onze vrije tijd, als we druk zijn kan het soms een paar dagen duren voor je anwtoord hebt. Daarom moet je bij dringende vragen ook altijd contact opnemen met je eigen verloskundige of arts. Dus graag je geduld! Het anwtoord op jouw vraag staat trouwen sook bovenin deze pagina, daar staan een aantal artikelen rondom zwanger zijn een zwanger worden, dus dat kun je wel eens lezen. Jouw eerste afspraak is bij de gynaecoloog op 24 juni, hij of zij geeft je dan ook de eerste infromatie rondom de zwangerschap. Als alles goed is kun je voor je volgende afspraak naar de verloskundige. Ik zou de afspraak bij de gynaecoloog dus gewoon afwachten en de tweede afspraak bij een verloskundige plannen. Mirjam