clomid, echo's, tempen, ovulatietesten...en nog steeds onduidelijkheid over eisprong!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miep84, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep84

miep84 Niet meer actief

Hey,

Ik weet niet meer wat ik moet aanhouden, misschien iemand die hier raad mee weet:

Ik slik clomid en krijg nu iedere 2 dagen echo om te kijken ofer n eisprong komt. Nu is 2 dagen geleden iets gespot, gyn dacht een cyste maar kon ook eisprong zijn. Toch huiswerk mee gekregen voor de zekerheid ;)

Huiswerk gedaan, ook getempt en ovulatietesten gebruikt. Temperatuur en ovulatietesten zeggen: geen eisprong.

Vandaag weer echo gehad. Nu niets meer te zien. Gyn denkt toch dat t een eisprong is geweest, maar waarschijnlijk hebben we na het springen pas geklust.ze zegt dat nu klussen geen zin meer heeft.

Moet zelf zeggen dat ik niet echt geloof dat n eisprong is geweest... vanwege temperatuur en negatieve ovulatietesten...

Toch nog doorgaan met ovulatietesten en klussen of op gyn vertrouwen en me richten op een nod datum??

2. Maar.. Als je om de 2 dagen een FM krijgt, had dat gesprongen ei toch gezien moeten zijn op de echo daarvoor?

3. miep84

miep84 Niet meer actief

Toen was t ei/ cyste 18mm. Ze weet allen niet of het n ei of cyste was, omdat het leek ofdat t naast de eileider zat i.p.v. in de eileider. Maar dat was dus allemaal onduidelijk en niet goed te zien. Vandaag zat er niks meer

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb bijna hetzelfde verhaal, zie mijn topic ;). Vreemd allemaal he?!
    Heb je 2x per dag ovu testen gedaan?

5. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Wat een onzekerheid. Eerlijk gezegd denk ik dat jij geen eisprong hebt gehad. Nogal vaag dat ze 'iets' gezien hebben. Kan ook een bloedvat zijn, dat is mij namelijk een keer overkomen.

Ik kreeg helaas van Clomid geen eisprong of pas heeel laat. Je zou bloed kunnen laten prikken op progesteron. Dan heb je altijd zekerheid.

Suc6 met de behandeling.

6. miep84

miep84 Niet meer actief

Thnx! Naar mijn idee is er ook geen eisprong geweest.. maar het blijft raar dat er toch "iets" zat van 18mm dat er 2dagen later niet meer zit... ik blijf gewoon doorgaan met ovulatietesten en temperaturen. Vrijdag kan ik haar bellen, zal is vragen om bloed te prikken

7. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Zou voor de zekerheid dag 21 progesteron laten prikken dan weet je het zeker. En anders volgende maand rond je eisprong een ovitrelle injectie vragen dan weet je zeker dat je ei springt

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Bizar... Lees anders mijn verhaal en de reacties daarop even door, misschien heb je er wat aan? http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/440208-geen-goed-eitje-maar-cyste-wie-ervaring.html

9. miep84

miep84 Niet meer actief

Misschien nog wat extra info: baarmoederslijmvlies was ruim 5cm. Nou zegt mij dat helemaal niets... iemand die daar iets van af weet?? Zegt dat ook iets over wel/geen eisprong??

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    volgens mij is dat wel aan de dunne kant. Bij mij was ie rond de 7, en dat was ook al krap aan...

Deel Deze Pagina