Mijn man moet zich voorbereiden op de sterilisatie en er staat in de folder dat je het best ontharingscreme kan gebruiken. Maar wij hebben dit beide nog nooit gebruikt. Welk is geschikt voor de zeer gevoelige huid?
Mijn man heeft ontharingsmousse voor de gevoelige huid van het kruidvatmerk gebruikt. Hij geeft nog als tip om het niet de avond van te voren te doen, dit ivm het prikkende ontsmettingsmiddel.
De groene veet is hier favoriet deze smeer je op voor je onder de douche gaat en kun je zo weer afspoelen.
lieselot en liedjepiedje, gebruiken jullie het ook voor jezelf? (hihi dan kan ik de bus hierna opmaken) Ben zo bang dat het irriteert ofzo....
ik gebruik het zelf niet omdat het een beetje stinkt. je zou het voor je oksels en benen kunnen gebruiken (niet voor je intieme zone, maar dat weet je vast zelf wel) het is niet echt een bus, en het kost rond 14, dus aardig aan de prijs vind ik. (maar het wordt zo glad als een baby kontje )
Ik denk ivm infecties. Als je scheert haal je altijd een dun laagje huid weg toch? En dan kan je ok bultjes krijgen. Ontharingscreme is wel chemisch, maar het schaaft niets van je huid weg. Dit denk ik hoor...weet het niet zeker natuurlijk!
Mijn man gebruikt altijd ontharingscreme. Hij gebruikt het op zijn gezicht omdat hij niet tegen scheermesjes kan. En hij gebruikt het ook voor zijn oksels en soms daar beneden. Het voordeel is dat hij zich een week lang niet hoeft te scheren!!! En zijn huid is een stuk minder geirriteerd als bij het scheren met mesjes. Hij gebruikt Magic ontharingscreme, dit is te koop bij de toko en winkels met haarproducten voor kroeshaar. Magic komt uit Amerika en wordt daar veel gebruikt door donkere mensen. Veel succes voor je man met de knip!
lieselot, maar als het niet voor je intieme zone is, is het toch ook niet echt geschikt voor mijn man z'n zaakje denk ik? Het wordt aangeraden omdat je met scheren kleine wondjes maakt en het heel naar is als er dan ontsmettingsmiddel op komt. Dan blijft het lang geirriteerd. Consider... hmm okee misschien dat ik daar even voor ga kijken, mijn man heeft overigens geen kroeshaar maar lijkt me niet uitmaken? Zal 'm succes wensen van je (ik ga mee hoor om zijn handje vast te houden )
Het gaat hier om de slijmvliezen. Veet is een chemisch product dat daar niet in aanraking mee mag komen. bij een vrouw is dat vagina. het meeste van het mannelijke schaamhaar zit boven de piemel en op de balzak. Daar zijn geen slijmvliezen.
Ik heb veet voor de gevoelige huid gekocht bij zeeman voor 3,50. Dat gebruik ik ook voor mijn bikinilijn, werkt prima Zit in een soort zeeppomp trouwens.
lieselot, okee dankje voor de info. Je begrijpt natuurlijk dat ik het niet op mijn geweten wil hebben dat ik iets heb gekocht en hij van voren als een baviaan rondloopt Foxter, bedankt voor de tip, ik kom er vandaag nog in de buurt dus dan kijk ik effe. (bij zeeman hebben ze wel vaker dingen heel goedkoop, babyshampoo e.d.)