Op pinterest heb ik DE posters gevonden voor op de babykamer alleen moeten die via Etsy besteld worden, is n buitenlandse aanbieder. Poster moet je dan zelf af laten drukken Iemand ervaring hiermee? Kan ze nergens anders gevonden krijgen, aanbieder heeft ook geen eigen website od
Ik heb via etsy uit verschillende landen besteld en nooit problemen mee gehad. Altijd snelle reactie bij vragen. Ik vind etsy top!
Ik heb muurstickers besteld via Etsy, uit Amerika laten komen. Ging prima, prima contact ook met de leverancier!
Ja toevallig een paar weken geleden gedaan. Ging heel goed. Bestanden meteen ontvangen. Ondertussen gedrukt op karton.
Wij hadden onze trouwkaarten uit t buitenland via Etsy. Wel handig om te kijken hoe de reviews zijn van de aanbieder. Als die positief zijn zou ik het wel vertrouwen.
Etsy moet je zien als een marktplaats voor handgemaakte dingen ... je betaald waarschijnlijk voor een hoge resolutie PDF die je download nadat de betaling is afgerond ... die PDF kun je dan door sturen of meenemen op een stik naar een drukker ... of printshop.