Ik zie hem niet meer online in onze uitvoering. https://www.decathlon.nl/p/kampeertent-8-personen-air-seconds-8-4-fenb-opblaasbaar-met-4-slaapcompartimenten/_/R-p-173596 Wij hebben deze in het blauw
Oh zo, ik snap'm. Bij de tent die wij willen, zijn er inderdaad kleine hoekjes bij de slaapcabine die open blijven. Volgens mij sloten we onze vorige tent ook niet hermetisch af. Daar zou makkelijk een muisje doorheen kunnen maar gelukkig nog nooit aan de hand gehad. Vraag me af of het niet op te lossen is door iets ertussen te stoppen ofzo?
Haha ja die rand hebben we ook vaak vervloekt maar meestal kun je ze gelukkig omklappen overdag. Dat is wel een vereiste voor ons.
Outdoor XL had vorige week nog wat opblaasbare tenten (ook TC) in de uitverkoop, allicht ook de moeite waard om te spieken. Voor in de voortent heb ik die opvouwbare kratten met klepje. Op onze camping zijn muizen bekende gasten. Bij de decathlon hebben ze die ook, bij de Action zijn ze van Froyak nu te krijgen voor 12,95
Thnx voor de tip. Daar ga ik ook even kijken. Tegen ongedierte/muizen hebben we die goedkope opbergbakken met deksel van de Action. Daar zit nu al het bestek, borden, enz enz in maar als we op de camping zijn, gaat daar al het etenswaar in. Borden en bestek dan in een kastje. Maar moet zeggen dat we echt nog nooit last hebben gehad van muizen.