Wie heeft er hier ervaring met probiotica (ortiflor start) voor baby's met moeizame ontlasting? Zag je verbetering na het gebruik? En hoe snel na het starten ermee? En hoe lang bleef je het gebruiken?
Ja hier. Het hielp wel iets maar niet heel veel. Maar mijn zoontje had echt erg erge obstipatie elke 6 dagen met een klysma ontlasten namelijk. Maar van alle dingen die wij geprobeerd en voorgeschreven hebben gekregen werkte dat en de osteopaat het beste en vrijwel direct. Wij hebben het gebruikt tot 6 maanden toen hij vaste voeding kreeg.
Ik weet niet in hoeverre het geholpen heeft, want je hebt geen idee hoe 'erg' het zou zijn zonder pro biotica. Ik geef het wel regelmatig want heb kindjes met gevoelige darmen, nu ook weer na de zoveelste antibiotica kuur bij dochter. maar echt tegen obstipatie hadden we bij zoonlief toch echt wel forlax nodig, en genoeg bijvoeding ( Groenten, fruit )
hier gaan gebruiken voor de krampjes daar hielp het hel goed mee. voor moeizame ontlasting hielp overstappen naar geitenmelk. alle andere trucjes werkten niet