Wie en wat geef je tijdens de feestdagen een kleinigheidje? De leerkrachten van de kinderen, zwemjuf, postbode, pakket bezorger, (eenzame) buurman/vrouw, ..? De leerkrachten van de kinderen geef ik altijd een kleinigheidje en de zwemjuffen ook. Dit jaar echter nog NIKS voorbereid of bedacht. Misschien doe ik wel een keer makkelijk en doe ik een klein kerststukje voor allemaal. Gaat tenslotte om het gebaar
Ik wil wat leuks maken voor de voetbalcoaches. Hun doen het vrijwillig en waardeer hun inzet wel. En de jongen die elke week eieren komt brengen, denk dat ik voor hem een soort snoep pakketje maak ofzo met wat geld erbij.
Klein presentje voor de juffen en in mijn voorgaande functies was ik leidinggevende en gaf ik ook steeds een kaartje en een kleinigheidje om de mensen te bedanken voor hun inzet.
Normaal alle bejaarden in het verzorgingstehuis hier in de buurt. Maak samen met zoon altijd een klein pakketje met wat lekkers en een kerststukje en breng die persoonlijk en dan maken we een praatje (wat meer word gewaardeerd dan het pakketje). Dit jaar red ik het niet helaas, ik heb er de energie niet voor, te veel aan mijn hoofd. Ik heb wel de buurvrouw van 74 die alles alleen op de fiets doet gevraagd of ik deze winter misschien met haar samen boodschappen met de auto kan doen of dingen voor haar kan halen. Ik ga voor haar wel een kerstpakketje maken. Voor de rest geef ik de pakketbezorger dit jaar een enveloppe want heb afgelopen jaar bijna alles online ipv in de echte winkels gekocht dus die man is druk voor ons geweest. Voor de rest denk ik dat ik voor niemand wat doe, ook geen kerstkaarten oid.
Dat is super lief. Niet overal mag je nu binnen komen. Je hebt zelf dit jaar geen makkelijk jaar gehad en wat je wil doen is al super lief. Neem verder veel tijd voor jezelf en je kinderen en familie.
Ik wil eigenlijk nog wat doen voor de juffen maar nog geen idee wat. Ben graag creatief maar ben eigenlijk al best druk. (Maak voor mijn vrijwilligerswerk heel veel doosjes , die hadden ze bedacht voor de bewoners. Ik wou dat wel maken alleen wist ik toen nog niet dat het er ongeveer 100 zijn)
Ik schrijf kerstkaarten en ik sta daarbij stil bij diegene die iemand hebben verloren. Zoals mijn nicht die ik juist een kerstkaart stuur om erop te zetten hoe ik aan haar denk de eerste kerst zonder haar moeder. Of mijn andere tante die zo tegen de kerst opziet omdat ze haar man dan zo mist. Ik wil dat juist benoemen. Kerst is niet alleen mooi en leuk, maar ook confronterend
Ik lees even mee, ik wil de leuke vrouw van postnl hier in de buurt wat doen maar vind geld in envelop zo gek..
Deze is leuk als kleinigheidje, die heb ik dit jaar gekocht: https://www.action.com/nl-nl/p/kitkat-christmas-break/ Kerstkaartje ga ik er nog bij maken en dan samen met de chocolade in een doorzichtig zakje.
Onze hulp geef ik altijd chocolade en een keer extra her bedrag dat ze steeds krijgt met een kerstkaart erbij. Ik wil wel wat voor de PostNL bezorger doen maar ik weet niet wat. Iemand idee? Juffen en voetbalcoaches doe ik altijd einde van het seizoen.
Ik maak ieder jaar een kerstpakket voor mijn tante en mijn ouders. Zij passen beide een dag in de week op de kinderen. De kinderen knutselen er dan nog iets bij.
https://joe.be/pakjevanjehart Hier 3 pakjes gekozen. Verder nog niets speciaal of niet iets dat ik speciaal vind.
De Juf krijgt dit jaar wel wat. Normaal niet en is ook niet gebruikelijk op onze school. Zwemmen mag allemaal niet ivm corona.