Ik zoek een leuk zwart jurkje! Over 2 weken ga ik een avondje stappen met 2 vriendinnen en we zouden allemaal een zwart jurkje dragen. Zat te denken aan een one shoulder dress maar ik ben bang dat mijn borsten daarin nog grote lijken. Een jurkje zoals dit:KAROLINE ONE SHOULDER DRESS Iemand tips voor een ander leuk zwart jurkje?
Kijk eens bij Zalando. Daar heb je HEEL veel keus en kun je ook op kleur sorteren Hartstikke makkelijk! Verder hebben ze bij Mexx en Esprit ook vaak leuke jurkjes (vind ik dan he )!
ik zou lekker die donkerblauwe nemen je gaat toch juist niet hetzelfde als je vriendinnen allemaal in zwart!!! jij gaat eruit springen in rood of het nieuwe blauw
hahaha Heb zelf ook nog wel zoiets, maarja dan krijg ik ook een bolero probleem. @mirrell: vind het altijd wel leuk om de kleding op elkaar af te stemmen. Ik wil het liefst een zwart jurkje met weinig poespas en dan een leuke gekke panty eronder.
haha, toevallig bij rons jeancentre een heel leuk jasje gezien, colbert model alleen dan tot net onder de borst, dus ik ga morgen ff passen misschien een tip?
uhh niet dat ik weet dat jasje heb ik toevallig in veendam gezien maar in centrum zit ook een ron jeanscentre toch ?? In hoogezand zo ie zo daar kan je ook wel leuk shoppen - ff gegoogled, grunn zit ie niet
@Lovely; wat vind je van zoiets? Jurk zwart - Voor haar - bonprix.nl Op de site van BonPrix staan echt heel veel leuke jurkjes! (vind ik )